آموزشمقالات اختصاصی

بازی استار اطلس؛ یکی از بهترین بازی های بلاک چینی در دنیای متاورس

بازی استار اطلس؛ یکی از بهترین بازی های بلاک چینی در دنیای متاورس

بازی استار اطلس (Star Atlas)، یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی ها در دنیای متاورس بوده که از طرفداران زیادی برخوردار است.

مقدمه

بازی استار اطلس (Star Atlas) را می توان یکی از محبوب ترین بازی های بلاک چینی در دنیای متاورس دانست که امکان کسب درآمد برای گیمرها را فراهم می کند. در این بازی با استفاده از فناوری بلاک‌چین و NFT، گرافیک های سینمایی با واقعیت افزوده در هم ادغام می شوند. از آنجا که امکان کسب درآمد از طریق این پلتفرم وجود داشته، انگیزه زیادی را برای بازی کردن در بین کاربران ایجاد کرده است. در ادامه در سایت تتر ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامعی در مورد این ارز دیجیتال و نحوه کسب درآمد از آن را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم.

در مورد بازی استار اطلس
در مورد بازی استار اطلس

در مورد بازی استار اطلس در دنیای متاورس چه می دانید:

بازی استار اطلس، یک بازی آنلاین چند نفره عظیم بوده که بر روی بلاک چین سولانا (Solana)، قرار دارد. این بازی اکتشافی، اتفاقات سال 2620 میلادی را به تصویر می کشد. بازیکنان در این پلتفرم با کاوش در فضا و جستجوی منابع می توانند پاداش های واقعی را دریافت کرده و بر مجموعه دارایی های خود بیفزایند. استار اطلس دارای 3 حالت از لحاظ سختی بازی بوده که عبارتند از:

  • سطح Faction-Secured Safe Zone: در این سطح که اولین سطح بازی استار اطلس نامیده شده، بازیکنان می توانند تمام فضا را کاوش کرده و در تمام قسمت ها با دشمنان خود مبارزه نمایند. در واقع این سطح را می توان نوعی راهنما برای ادامه بازی دانست.
  • سطح Medium-Tiered Safety Zone: این سطح در واقع سطح میانی بازی با درجه دشواری متوسط نامگذاری شده است. در این سطح، بازیکنان با روند بازی آشنایی کاملی داشته و می توانند بدون نگرانی در مورد از دست دادن دارایی های خود به مبارزه بپردازند.
  • سطح The Wild Frontier: این سطح را می توان سخت ترین مرحله بازی استار اطلس دانست. بازیکنان در این مرحله خود را با یک نبرد کامل در دنیای متاورس آماده می کنند. شکست در این سطح از بازی به معنای از دست رفتن دارایی های بازیکنان است.

بازیکنان در این بازی می توانند به ساختن شهرهای مختلف و اقتصادهای خرد اقدام نمایند. حتی کاربران می توانند برای اداره شهرهای خود از سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO)، کمک بگیرند. در این پلتفرم امکان فروش مجدد و مالکیت تمام آپشن های موجود در داخل بازی وجود داشته و کاربران می توانند به راحتی با جمع آوری آپشن های مجازی، درآمدهای واقعی قابل توجهی را به دست آورند.

بازی استار اطلس؛ محبوب ترین بازی بلاک چینی در سال 2022:

بازی استار اطلس بر روی بلاک چین سولانا قرار دارد. Solana را می توان یکی از بهترین و امن ترین فناوری بلاک چین در جهان دانست که امکان بازی و تبادلات را بدون نیاز به سرور برای کاربران فراهم می کند. همین ویژگی باعث شده که از سولانا به عنوان محبوب ترین و ایمن ترین بلاک چین های موجود در جهان نام برده شود. اقتصاد موجود در این بازی به مانند اقتصاد دنیای واقعی بوده که امکان معامله را برای کاربران فراهم می کند. از جمله مهمترین ویژگی های متاورس استار اطلس، استخراج ارز دیجیتال و استیکینگ است. این بازی، بهترین فرصت را جهت جمع آوری دارایی ها و معامله با آنها را برای گیمرهای حرفه ای به وجود خواهد آورد.

در بازی استار اطلس به مانند دیگر بازی های بلاک چینی، امکان خرید زمین در متاورس جهت کسب درآمد از طریق NFT امکان پذیر شده است. اما یک سری تفاوت ها در این بازی در مقایسه با سایر بازی های متاورسی وجود داشته که ضروری است در اینباره، اطلاعات بیشتری کسب نمایید. در بازی Star Atlas، کاربران باید با پیروزی در یکی از جناح ها، پاداش های واقعی کسب نموده که در پی آن بتوانند به درآمدهای قابل توجه خود بیفزایند.

بازی استار اطلس
بازی استار اطلس
  • کاربران با اشغال قلمرو MUD که تحت کنترل بشر بوده می توانند پاداش های واقعی کسب نمایند.
  • کاربران با اشغال منطقه ONI که تحت کنترل کنسرسیومی‌هایی از نژاد بیگانه هستند، می توانند پاداش های واقعی کسب نمایند.
  • کاربران با اشغال بخش Ustur که تحت کنترل اندرویدی‌های حساس بوده، می توانند درآمدهای واقعی خود را افزایش دهند.

در مورد ارزهای دیجیتال بازی استار اطلس چه می دانید؟

همانطور که در جملات پیشین اشاره نمودیم، در این بازی از دو نوع توکن ارز دیجیتال استفاده شده که با آن بتوان دارایی و تجهیزات مورد نیاز را خریداری نمود. شما با ارتقای دارایی ها و سازماندهی کردن آنها می توانید در نبردها و مبارزات این بازی، موفقیت های قابل توجهی را کسب نمایید. در ادامه این مقاله به مهمترین ارزهای دیجیتال بازی Star Atlas اشاره می کنیم.

توکن ATLAS

توکن اطلس در واقع پوشش دهنده کل اقتصاد این بازی متاورسی است. دستیابی به تمام آیتم های NFT نظیر: زمین، خدمه، سفینه فضایی، تجهیزات و… با استفاده از توکن اطلس برای بازیکنان امکان پذیر می شود. در واقع این توکن را می توان یکی از کاربردی ترین توکن ها برای انجام ماموریت های بازی دانست که نقش بسیار مهمی در خرید و فروش و تراکنش ها ایفا می کند.

در مورد ارزهای دیجیتال
در مورد ارزهای دیجیتال

توکن Polis

یکی دیگر از توکن های بازی استار اطلس، ارز دیجیتال Polis بوده که به ایجاد قدرت و نفوذ بازیکنان در برابر توسعه کنندگان منجر خواهد شد. این توکن در واقع، یک توکن حاکمیتی در این بازی بوده که امکان انجام کارهایی نظیر: وضع قوانین جدید در بازی، مالیات بازیکنان و شرکت در رای گیری ها را برای کاربران میسر خواهد کرد. دارندگان توکن Polis از کنترل بیشتری در اکوسیستم های بازی Star Atlas برخوردار هستند.

نتیجه گیری نهایی:

بازی استار اطلس را می توان یک بازی بسیار جذاب برای علاقه مندان به دنیای متاورس دانست که از طریق آن می توانند درآمدهای قابل توجهی کسب نمایند. بازیکنان علاوه بر سرگرم کردن خودشان در این بازی به کسب درآمد در دنیای بازار رمز ارزها خواهند پرداخت. این بازی در دنیای متاورس از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده که می تواند قابلیت های گسترده ای را برای کاربران خود فراهم کند. البته جهت کسب تجربه بهتر در این بازی به کیف پول استار اطلس نیاز دارید تا امکان تعامل بیشتر با بلاک چین را برای شما فراهم نماید. در این مقاله سعی نموده ایم تا هر آنچه که باید در مورد بازی Star Atlas و ارزهای دیجیتال آن بدانید در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا