آموزشمقالات اختصاصی

کیف پول واسابی (Wallet Wasabi)؛ بررسی بهترین والت برای بیت کوین

کیف پول واسابی (Wallet Wasabi)؛ بررسی بهترین والت برای بیت کوین

کیف پول واسابی (Wallet Wasabi)، یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری جهت انجام معاملات بیت کوین می باشد که در ادامه به معرفی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

مقدمه

کیف پول واسابی (Wallet Wasabi)، یک کیف پول نرم افزاری اپن سورس مختص رمز ارز بیت کوین می باشد. کیف پول های ارز دیجیتال شامل دسته بندی های مختلفی (گرم و سرد) هستند. واسابی یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری (گرم) جهت ذخیره و مدیریت بیت کوین به شمار می رود. در این مطلب از تترفا ما را همراهی کنید تا شما را با امکانات، ویژگی ها و آینده این کیف پول دیجیتالی آشنا نماییم.

در مورد کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) چه می دانید؟
در مورد کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) چه می دانید؟

در مورد کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) چه می دانید؟

کیف پول واسابی را می توان یک کیف پول گرم با ساختار درونی پیچیده و در عین حال بسیار ساده دانست. کاربران می توانند با وارد کردن مجموعه جدیدی از کلیدهای خصوصی برای این کیف پول از مدیریت کامل بیت کوین های خود برخوردار گردند. این کیف پول به دلیل برخورداری از قابلیت کوین جوین می تواند تاریخ معاملات کاربر را پنهان کند. این ویژگی باعث خواهد شد تا امکان بازیابی کردن حریم خصوصی چند صد هزار بیت کوین برای کاربران میسر شود.

کیف پول واسابی، رایگان و متن باز بوده که از طریق آن امکان اتصال به نود کامل کاربران میسر خواهد شد. تا به امروز شاهد ایجاد کیف پول های دیجیتالی متنوعی برای رمز­ارز بیت کوین بوده ایم. اما این کیف پول در مقایسه با کیف پول های دیجیتالی دیگر یک سری تفاوت های مهمی دارد. حفظ حریم خصوصی کاربر از جمله مهمترین ویژگی های این کیف پول به شمار می رود. به همین خاطر، تراکنش های بیت کوین از طریق واسابی غیر قابل ردیابی می باشند.

در این رابطه بخوانید: آشنایی با انواع کیف پول دیجیتالی (سرد و گرم) در ارزهای دیجیتال

ویژگی های کلیدی کیف پول واسابی
ویژگی های کلیدی کیف پول واسابی

ویژگی های کلیدی کیف پول واسابی

از جمله مهمترین ویژگی هایی که کیف پول واسابی را در مقایسه با سایر کیف پول های بیت کوین متمایز کرده است عبارتند از:

حفظ حریم خصوصی کاربر

کیف پول واسابی، تمرکز اصلی خود را بر حفظ حریم خصوصی کاربران بنا نهاده است. این فاکتور باعث می شود که استفاده از این کیف پول در مقایسه با سایر کیف پول های دیجیتالی در بین کاربران بیشتر رواج یابد.

اپن سورس

یکی از مهمترین ویژگی های این کیف پول، متن باز بودن آن می باشد. اگر با مشکلاتی نظیر: دسترسی داده ها و شرکت های رابط به اطلاعاتتان در کیف پول بیت کوین خود مواجه هستید می توانید با این ویژگی، امنیت استفاده از کیف پول تان را افزایش دهید.

پشتیبانی کامل از رمز ارز بیت کوین

اگر به دنبال بهترین کیف پول دیجیتالی هستید که رمز ارز بیت کوین را به صورت کاملا انحصاری پشتیبانی کند، کیف پول واسابی بهترین گزینه می باشد.

قابلیت کوین جوین

تراکنش های بین کوین غیر قابل ردیابی هستند. با این حال، کاربران می توانند با تبدیل بیت کوین به کوین جوین، تراکنشات و فعالیت های خود را در این کیف پول مخفی نمایند.

فرایند نصب و راه اندازی
فرایند نصب و راه اندازی

رابط کاربری آسان

کیف پول واسابی با اینکه دارای ساختار فناوری پیچیده ای می باشد اما کاربری آسانی دارد. به عبارتی، کار با این کیف پول برای کاربران قابل درک و بسیار آسان می باشد.

فرایند نصب و راه اندازی کیف پول واسابی

جهت نصب کیف پول واسابی باید ابتدا به سایت اصلی آن مراجعه نموده و برنامه را راه اندازی نمایید. فرایند راه اندازی این کیف پول بسیار ساده می باشد. شما می توانید این کیف پول را بر اساس نوع سیستم (لینوکس، ویندوز و مک) دانلود کنید. بعد از نصب مراحل اولیه نرم افزار، آیکون کیف پول بر روی سیستم ظاهر می شود. بعد از کلیک بر روی آیکون، صفحه ای برای شما باز خواهد شد و با موافقت با شرایط و قوانین برنامه، ادامه روند را را می توان طی کرد. در مرحله بعد شما باید کیف پول انحصاری خود را ساخته و رمز عبور مطمئن برای آن انتخاب نمایید. البته نیاز است که جهت ریکاوری رمز، 12 عبارت داده شده را بر روی کاغذ یادداشت کرده و در یک مکان امن نگهداری نمایید. در نهایت، کیف پول دیجیتالی شما آماده استفاده می باشد.

نکته: همیشه خاطرتان باشد که باید از اطلاعاتتان جهت راه اندازی و نصب کیف پول دیجیتالی بکاپ بگیرید.

فرایند راه اندازی کیف پول در نسخه دسکتاپ

همانطور که قبلا اشاره نمودیم، کیف پول واسابی یک کیف پول دیجیتالی گرم بوده که جهت استفاده از آن باید به اینترنت متصل شد. استفاده از این کیف پول بسیار آسان بوده و از طریق نسخه دسکتاپ هم می توان به آن دسترسی پیدا کرد. از جمله مهمترین مزایای استفاده از این کیف پول می توان به پشتیبانی 2 ساعته در 7 روز هفته اشاره نمود. با ارسال تیکت پشتیبانی، ارسال ایمیل و حتی برقراری تماس تلفنی می توان از خدمات پشتیبانی این مجموعه استفاده نمود. واسابی جهت حفظ امنیت کاربران خود از آدرس های مختلف استفاده کرده تا بتوان از آن طریق هر تعداد تراکنشی را انجام داد. بعد از باز کردن نرم افزار در دسکتاپ به قسمت Receive بروید. سپس می توانید اسم و آدرس جدید را تعیین کرده و معاملات خود را به آسانی انجام دهید.

نتیجه گیری

کیف پول واسابی، گزینه ای امن و همیشگی جهت انجام معاملات بیت کوین می باشد. این کیف پول نرم افزاری با قابلیت هایی نظیر: کوین جوین، متد ناشناس و پروکسی تور می تواند امکان انجام معاملات امن را برای کاربران میسر کند. در واقع این کیف پول را می توان به عنوان یکی از بهترین کیف پول های دیجیتالی به معامله گران و تریدرهای فعال بازار کریپتوکارنسی پیشنهاد نمود.

سیستم و محیط کاربری این کیف پول توسط توسعه دهندگان آن به طور مرتب در حال بررسی می باشد. همین امر باعث می شود تا هیچ گونه خطری امنیت کاربران را به هنگام انجام معاملات مختلف بین کوین تهدید نکند. یکی از مهمترین برنامه های توسعه دهندگان این تیم در آینده، ایجاد شرایط جهت ارسال مقادیر دلخواه از طریق کوین جوین به آدرس شخص سوم به صورت مستقیم می باشد. اگر این امر تحقق یابد، انقلاب عظیمی را در معاملات دنیای کریپتوکارنسی ها شاهد خواهیم بود.

با تمام این توضیحات می توان گفت که کیف پول واسابی برای آن دسته از افرادی که در بازار ارز دیجیتال فعال هستند، بسیار کاربردی می باشد. در این مقاله سعی بر آن بوده تا اطلاعات لازم در مورد والت واسابی، ویژگی ها و شرایط راه اندازی آن را برای شما عزیزان به طور کامل شرح دهیم. امیدواریم که با مطالعه این مقاله، اندکی به دانش ارزهای دیجیتال شما افزوده باشیم.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا