آموزشمقالات اختصاصی

صرافی هات بیت (HotBit) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

صرافی هات بیت (HotBit) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

هات بیت (HotBit)، یک صرافی ارز دیجیتال بوده که به دلیل ویژگی ها و مزایای آن مورد توجه معامله گران و سرمایه گذاران قرار گرفته است.

مقدمه

هات بیت (HotBit)، یک صرافی ارز دیجیتال بوده که امکان معاملات دیجیتالی را برای سرمایه گذاران و معامله گران فراهم می کند. آن دسته از افرادی که در حوزه ارز دیجیتال فعال هستند، مسلما نام این صرافی را شنیده اند. سوالات مهمی ذهن کاربران را در مورد این صرافی ارز دیجیتال به خود مشغول کرده است. آیا می توان به صرافی HotBit اعتماد نمود؟ آیا امکان استفاده از این صرافی جهت خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ در این مطلب از سایت تترفا قصد داریم به سوالاتی از این قبیل بپردازیم. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

معرفی کامل صرافی هات بیت (HotBit)
معرفی کامل صرافی هات بیت (HotBit)

معرفی کامل صرافی هات بیت (HotBit)

هات بیت را می توان یک پلتفرم متمرکز ارز دیجیتال دانست که برای اولین بار در سال 2018 جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال، فعالیت خود را آغاز نمود. اگر به گزارشی که در این سایت آمده نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که این صرافی در هنگ کنگ و استونی ثبت شده اما در تایپه و شانگ ­های در حال فعالیت می باشد. HotBit، از زمان شروع فعالیت خود بدون هیچ گونه مشکلی، خدمات خود را به معامله گران و سرمایه گذاران ارائه کرده است. پشتیبانی hotbit از پروژه های دیگر ارز دیجیتال از جمله مهمترین مزایای این صرافی به شمار می رود. همین عامل باعث شده تا hotbit، یک میلیون کاربر ثبت نامی در بیش از 170 کشور دنیا داشته باشد.

نکته مهمی درباره هات بیت وجود داشته که بهتر است بدانید. در حال حاضر، این صرافی تمام دارایی های خود را به دلیل انجام یک سری تحقیقات، مسدود کرده است. این اتفاق تا زمان تکمیل انجام تحقیقات، ادامه خواهد یافت. تاکنون، زمان دقیقی جهت آزادسازی دارایی های این صرافی ارائه نشده است.

بیشتر بدانید: دارایی های صرافی ارز دیجیتال هات بیت مسدود شد

آشنایی با ویژگی های صرافی هات بیت
آشنایی با ویژگی های صرافی هات بیت

آشنایی با ویژگی های صرافی هات بیت

صرافی هات بیت به دلیل حجم معاملات روزانه خود که در حال حاضر برابر با ۱۷۸,۳۲۲,۴۴۳.۶۸دلار می باشد از جایگاه ویژه ای در دید کاربران برخوردار می باشد. این رقم خود به تنهایی نشان دهنده محبوبیت این صرافی در دید کاربران و افزایش حجم معاملات می باشد. از جمله مهمترین ویژگی های صرافی hotbit می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ثبت نام بیش از یک میلیون کاربر در صد و هفتاد کشور دنیا در صرافی hotbit
  • دریافت پاداش در صورت افزایش نقدینگی (کاهش کارمزد)
  • برخورداری از ابزارهای تحلیل نمودار جهت انجام معاملات پیشرفته
  • قابلیت استفاده در نسخه های موبایلی (اندروید و ios)
  • امکان پشتیبانی از پروژه های متنوع ارز دیجیتال
  • سرعت بالای معاملات
  • امکان پشتیبانی از صندوق قابل معامله در بورس (EFT)
  • رابط کاربری آسان

از جمله مهمترین معایب HotBit می توان به عدم آموزش کامل پلتفرم، نداشتن نسخه آزمایشی و عدم وجود مرکز تماس (پشتیبانی) اشاره نمود.

آیا هات بیت، صرافی قابل اعتمادی جهت انجام معاملات می باشد؟
آیا هات بیت، صرافی قابل اعتمادی جهت انجام معاملات می باشد؟

آیا هات بیت، صرافی قابل اعتمادی جهت انجام معاملات می باشد؟

یکی از مهمترین مواردی که ذهن کاربران را به خود درگیر کرده، امنیت این پلتفرم می باشد. در سال 2021، اولین حمله هکری برای صرافی هات بیت اتفاق افتاد. تمام تلاش هکرها این بود که بتوانند به کیف پول دیجیتالی این صرافی ورود کنند. اما این پلتفرم با برخورداری از قوی ترین سیستم های امنیتی توانست اقدام هکرها را خنثی سازد. صرافی HotBit دارای سطوح امنیتی مختلف جهت محافظت از دارایی های کاربران در برابر حملات هکری می باشد. از جمله مهمترین ویژگی های HotBit که این صرافی را جهت انجام معاملات قابل اعتماد کرده است، عبارتند از:

  • ارائه یک سیستم فایروال چند سطحی جهت نظارت بر داده ها
  • ارائه کیف پول سرد دیجیتالی جهت محافظت بهتر از دارایی ها و ذخیره سازی آنها
  • استفاده از احراز هویت دو مرحله ای جهت حفظ امنیت کاربران

بیشتر بدانید: معرفی بهترین صرافی های خارجی برای ایرانیان در بازار ارز دیجیتال

میزان کارمزد صرافی هات بیت

یکی دیگر از سوالاتی که ذهن کاربران را به خود درگیر کرده این است که کارمزد هات بیت به چه نحوی محاسبه می شود. کاربران می توانند به راحتی عملیات واریز و برداشت را از طریق صرافی HotBit انجام دهند. در زمان برداشت نیاز است که حداقل کارمزد پرداخت شود تا بتوان معاملات را انجام داد. البته مقدار این کارمزد با توجه به تعداد توکن های کاربر در کیف پول دیجیتالی، متغیر خواهد بود. البته قبل از انجام هرگونه تراکنش، پیشنهاد می کنیم که با کلیک بر روی گزینه هزینه ها در پایین صفحه در مورد لیستی از هزینه های وب سایت HotBit اطلاعات جامعی کسب نمایید.

از آنجا که بیت کوین و اتریوم از جمله محبوب ترین رمز ارزهای معتبر شبکه بلاک چین می باشند، تمام جفت ارزهای معاملاتی در این صرافی با این دو ارز دیجیتال معامله خواهند شد. آن دسته از افرادی که در سرمایه گذاری در این صرافی موفق عمل میکنند، کسانی هستند که در ابتدا نمودار قیمت ارزهای دیجیتال را به خوبی مطالعه کرده و سپس جهت انجام معاملات اقدام می کنند.

بیشتر بدانید: سرمایه گذاری موفق با شناسایی بازار هدف و تشکیل سبد سرمایه گذاری

حساب کاربری در صرافی هات بیت به چه نحوی ایجاد می شود؟

  • ایجاد حساب کاربری در صرافی با استفاده از ایمیل معتبر و رمز عبور مناسب
  • احراز هویت چند مرحله ای جهت ادامه فرایند ثبت نام صرافی
  • ورود به سیستم و استفاده از خدمات صرافی

ایجاد حساب کاربری در صرافی هات بیت بسیار آسان بوده و فرایند پیچیده ای ندارد. تنها کافی است که مرحله به مرحله پیش رفته و فرایند ثبت نام خود را با دقت تکمیل نمایید. با انجام تمام مراحل ذکر شده می توانید از خدمات صرافی HotBit استفاده نمایید.

نتیجه گیری

هات بیت، یکی از جدیدترین صرافی های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد که می توان آینده روشنی را جهت پیشرفت برای آن در نظر گرفت. روز به روز، تعداد توکن های ارز دیجیتال در این صرافی بیشتر می شود. همین عامل باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی جهت خرید و فروش رمز ارزها اقدام نمایند. سرعت بالای معاملات، رابط کاربری آسان، پشتیبانی از رمز ارزهای متنوع و یک سری موارد دیگر باعث شده تا این صرافی مورد توجه کاربران جهت انجام معاملات قرار گیرد. در این مقاله سعی بر آن شده تا شما علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتال را با صرافی HotBit و مزایای آن آشنا نماییم. امیدواریم با تهیه این محتوا، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا