آموزشمقالات اختصاصی

در مورد میمون های کسل (Bored Ape Yacht Club) در بازار NFT چه می دانید؟

در مورد میمون های کسل (Bored Ape Yacht Club) در بازار NFT چه می دانید؟

مجموعه میمون های کسل (Bored Ape Yacht Club) که با علامت اختصاری BAYC شناخته می شود، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین پروژه ها در بازار NFT به شمار می رود. در این مطلب از سایت تترفا قصد داریم آینده پیش روی این پروژه را در بازار NFT مورد بحث قرار دهیم.

مقدمه

مجموعه میمون های کسل یکی از پرطرفدارترین پروژه ها در بازار NFT به شمار می رود. این پروژه با نام اختصاری BAYC (Bored Ape Yacht Club) شناخته می شود. توکن های NFT در سال 2021 از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار شدند. به نحوی که 5/2 میلیارد دلار هزینه، صرف آنها شد. این محبوبیت در پی تقاضای زیادی از سوی کاربران باعث شد که مجموعه های جدیدتری به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شوند. هر کدام از این مجموعه ها از ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود برخوردار هستند. باشگاه قایقرانی میمون کسل یکی از محبوب ترین مجموعه های NFT بوده که در این مطلب از تترفا قصد داریم به معرفی آن بپردازیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

مجموعه میمون های کسل
مجموعه میمون های کسل

گذری بر تاریخچه مجموعه میمون های کسل (Bored Ape Yacht Club)

مجموعه میمون های کسل در سال 2021 توسط استارت اپ کریپتو یوگا لبز، راه اندازی شد. در این مجموعه 10000 عدد از NFT میمون های کسل وجود داشته که بر پایه شبکه اتریوم می باشند. در واقع، این مجموعه را می توان پروژه NFT آواتار مبتنی بر اتریوم دانست. هر کدام از NFT میمون های کسل دارای طراحی جذاب و منحصر به فردی بوده که زیبایی هنر دیجیتال را به رخ کاربران می کشد.

مجموعه میمون های کسل با انتشار استاندارد ERC-721 اتریوم به منظور ایجاد دارایی های مبتنی بر ان اف تی راه اندازی شد. بعد از راه اندازی مجموعه میمون­های کسل، NFT هر کدام از آنها به مبلغ کمتر از 200 دلار به فروش رسید که بعد از مدتی قیمت ارزان ترین آواتار آن به مبلغ 80 هزار دلار رسید. طبق تحلیل های انجام شده، امکان دارد روزی مجموعه میمون­های کسل به یک آثار هنری زیبا جهت نمایش جریان اصلی دنیای متاورس تبدیل شود.

در مورد باشگاه قایقرانی مجموعه میمون های کسل چه می دانید؟
در مورد باشگاه قایقرانی مجموعه میمون های کسل چه می دانید؟

در مورد باشگاه قایقرانی مجموعه میمون های کسل چه می دانید؟

همانطور که در جملات قبلی اشاره نمودیم، مجموعه میمون های کسل از 10000 ان اف تی یا توکن غیر مثلی تشکیل شده که از 172 خصوصیت یا تصویر خاص برخوردار می باشند. سازندگان این مجموعه از عوامل مختلف صحنه‌های موسیقی دهه 1980 تا 1990 استفاده و آنها را با منظره خشکی، دریایی میامی و فلوریدا ترکیب کرده اند.

جالب است بدانید که داستان BAYC برای اولین بار در سال 2013 میلادی اتفاق افتاد. این داستان تخیلی در مورد سرمایه گذاران رمز ارز می باشد که با ورود به این حوزه به طور ناگهانی ثروتمند شده اند. در حال حاضر، این سرمایه گذاران به شکل میمون های کسلی ترسیم می شوند که در سرخوردگی ناشی از موفقیت به سر می برند. در واقع، این سرمایه گذاران نمی دانند که با ثروت ناشی از فعالیت در حوزه رمز ارزها چکار کنند. به همین خاطر این سرمایه گذاران تصمیم جالبی می گیرند که در طی آن به طور دسته جمعی در باشگاه قایقرانی با سایر میمون های کسل همراه می شوند.

بنیانگذاران باشگاه قایقرانی مجموعه میمون های کسل چه کسانی هستند؟

مجموعه میمون های کسل برای اولین بار در سال 2021 توسط چهار بنیانگذاری که در ابتدا از نام مستعار کارتونی استفاده می کردند، تاسیس شد. تا فوریه سال 2022 میلادی، هویت این افراد ناشناخته بود. سپس هویت دو بنیانگذار این مجموعه با نام مستعار کارتونی Gordon Gonerو Gargamel فاش شد. بعد از افشای نام دو نفر این افراد در توییتر، دیگر بنیانگذاران این مجموعه به افشای هویت اصلی خود پرداختند.

مالکان این مجموعه هدف خود را ایجاد مولفه هنری کلکسیونی NFT ها با عضویت در جامعه و ارائه آن به مالکان NFT عنوان کرده اند. با راه اندازی پیش فروش در Discord توسط یکی از بنیانگذاران این مجموعه، چند صد میلیون ان اف تی میمون کسل به کاربران فروخته شد. جذابیت بصری مجموعه میمون­های کسل به حدی بود که توجه سرمایه گذاران را جهت خرید به خود جلب نمود.

آشنایی با مهمترین ویژگی های BAYC (باشگاه قایقرانی مجموعه میمون های کسل)

  • راه اندازی این پروژه با یک نقشه راه دقیق
  • تبدیل این پروژه به بزرگترین پروژه PFP (استفاده از توکن های NFT این پروژه به عنوان تصاویر پروفایل در رسانه های اجتماعی)
  • ارائه مجموعه BAYC به کلوپ قایقرانی
  • دسترسی رایگان دارندگان توکن این مجموعه به سایر NFT ها از جمله: Bored Ape Kennel Club
  • حمایت افراد مشهور از این مجموعه

شاید برایتان جالب باشد بدانید که اکثر سلبریتی ها از جمله: ورزشکاران، هنرمندان، بازیگران و… از مجموعه میمون های کسل خریداری نموده اند. در واقع، خرید یک NFT میمون خسته امکان دسترسی به باشگاه و عضویت در آن را برای کاربران فراهم می کند. جیمی فالون، سرنا ویلیامز، جاستین بیبر، مدونا و… جزو دارندگان BAYC محسوب می شوند.

چگونه می توان NFT مجموعه میمون های کسل را خریداری نمود؟
چگونه می توان NFT مجموعه میمون های کسل را خریداری نمود؟

چگونه می توان NFT مجموعه میمون های کسل را خریداری نمود؟

خرید NFT مجموعه میمون های کسل، هزینه بر می باشد. به همین دلیل بهتر است با توجه به آینده این مجموعه و کسب اطلاعات مهم در مورد آن جهت خرید NFT مجموعه میمون­های کسل اقدام نمایید. جهت خرید NFT میمون کسل باید هزینه حداقل 25 اتریوم که معادل آن 80 هزار دلار می باشد را خرج نمایید. جهت این کار باید به سایت اوپن سی (پلتفرم خرید و فروش توکن NFT) مراجعه نمایید. سپس کیف پول متامسک خود را به این پلتفرم متصل نموده و جهت خرید ان اف تی میمون های بی حوصله اقدام کنید. نکات مهمی قبل از خرید NFT میمون­های کسل وجود داشته که باید مورد بررسی قرار دهید.

  • از آنجا که بازار NFT به مانند بازار ارزهای دیجیتال، نوسانات شدید قیمتی دارد، باعث شده که احتمال ریسک این بازار افزایش یابد.
  • مهمترین معیار جهت سنجش ارزش یک دارایی دیجیتال، میزان تقاضا از سوی مردم می باشد. پس میزان تقاضا با خرید رابطه مستقیم دارد. به عبارتی هر چقدر تقاضا بیشتر باشد، خرید دارایی هم به همان منوال افزایش خواهد یافت.
  • خرید NFT میمون تا به الان سود زیادی را نصیب دارندگان آن کرده است. اما قبل از خرید بهتر است که آینده قیمتی این مجموعه را مورد بررسی قرار دهید.
کلام نهایی

در این مطلب از تترفا به موارد مهمی از قبیل: تعریف NFT مجموعه میمون های کسل، نحوه خرید، بنیانگذاران مجموعه و مهمترین ویژگی های آنها پرداخته ایم. مجموعه میمون­های کسل، پروژه ای است که NFT های آواتاری مبتنی بر اتریوم تولید می کند. آینده دار بودن این مجموعه باعث شده تا کاربران زیادی جهت خرید این توکن ها و سرمایه گذاری روی آنها اقدام نمایند.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا