آموزشمقالات اختصاصی

چه معیارهایی را باید جهت انتخاب کیف پول ارز دیجیتال تتر مدنظر قرار داد؟

چه معیارهایی را باید جهت انتخاب کیف پول ارز دیجیتال تتر مدنظر قرار داد؟

کیف پول تتر و انتخاب آن به یکی از مهمترین دغدغه های علاقه مندان به این ارز دیجیتال تبدیل شده است. تتر، یکی از بهترین استیبل کوین­ ها در بازار ارزهای دیجیتال بوده که ارزش آن در برابر نوسانات شدید قیمتی همواره برابر با یک دلار می باشد. در این مطلب از سایت تترفا ما را همراهی کنید تا شما را با لیست بهترین کیف پول های تتر آشنا نماییم.

مقدمه

انتخاب کیف پول تتر جهت ذخیره و نگهداری از این ارز دیجیتال اهمیت فوق العاده ای دارد. این مورد را می توان از جمله مواردی دانست که هیچ کاربری نمی تواند به صورت سرسری از آن بگذرد. تتر (USDT)، یک استیبل کوین پایدار در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می رود که ارزش آن همواره با یک دلار آمریکا برابر است. نگهداری از یک استیبل کوین در فهرست دارایی های دیجیتالی باعث خواهد شد تا بتوان خود را از نوسانات شدید قیمتی در بازار حفظ نمود. تتر در واقع با عنوان دلار بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود. در سایت تترفا می توانید در مورد قیمت لحظه ای تتر (USDT) که همواره برابر با یک دلار آمریکا بوده و نحوه خرید و فروش آن اطلاعات جامعی کسب نمایید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با لیست بهترین کیف پول های تتر آشنا نماییم.

جهت انتخاب بهترین کیف پول تتر چه معیارهایی را باید مد نظر قرار داد؟

هر کاربری می داند که جهت خرید و فروش تتر به کیف پول دیجیتالی نیاز دارد. البته باید کیف پولی را مد نظر قرار داد که از ارز تتر پشتیبانی می کند. معیارهای مهمی جهت انتخاب کیف پول تتر وجود داشته که از جمله آنها می توان به سهولت استفاده و امنیت بالای آن اشاره نمود.

ارز دیجیتال تتر دارای انواع مختلفی بوده که می توان به رایج ترین توکن های آن از جمله USDT-Omni و همچنین USDT-ERC20 اشاره کرد. در واقع، این دو شبکه بلاکچین استقبال زیادی از تتر می کنند. در مقالات پیشین سایت در این مورد به طور مفصل صحبت کرده ایم.

بیشتر بدانید: آشنایی با ارز دیجیتال تتر بهترین سرمایه گذاری برای کاربران ایرانی، دلیل محبوبیت تتر در میان تریدرها چیست؟

مدل های مختلف کیف پول تتر
مدل های مختلف کیف پول تتر

آن چیزی که کاربر علاقه مند به این ارز باید بداند این است که اغلب کیف پول های دیجیتالی تنها قادر به پشتیبانی از یک نوع تتر می باشند. یکی از مهمترین مزایای کیف پول های دیجیتال این است که چندین ارز و صرافی را پشتیبانی کرده و امکان معامله تتر را به صورت مستقیم برای کاربران میسر خواهند کرد.

مدل های مختلف کیف پول تتر

انتخاب نوع کیف پول تتر یکی از مهمترین نکاتی بوده که باید قبل از هر گونه سرمایه گذاری مد نظر قرار دهید. انواع مختلفی از کیف پول های دیجیتالی وجود داشته که بهتر است با ویژگی های آنها به طور خلاصه آشنا شوید.

والت های دیجیتالی سخت افزاری

فعالیت کیف پول سخت افزاری به مانند یک فلش درایور بوده و از قابلیت اتصال به رایانه یا دستگاه برخوردار می باشد. استفاده از این نوع کیف پول ها به دلیل ذخیره وجوه به صورت آنلاین و امنیت بالایی که دارند در بین کاربران بسیار رایج شده است.

والت های نرم افزاری وب و دسکتاپ

کیف پول نرم افزاری وب و دسکتاپ برای آن دسته از کاربرانی که خواهان دسترسی و کاربری آسان در معاملات خود هستند، مناسب می باشد. این مدل کیف پول تتر با استفاده از رایانه و مرورگر اینترنت قابل دسترسی می باشد. تنها تفاوت بین این دو مدل کیف پول این است که کیف پول های وب، داده ها را در سرورهای دور و کیف پول های دسکتاپ، ارز دیجیتال تتر را در سیستم کاربر ذخیره می کند.

آشنایی با انواع کیف پول تتر
آشنایی با انواع کیف پول تتر

آشنایی با انواع کیف پول تتر

کاربر با شناخت ویژگی ها و اطلاعات لازم در این باره می تواند جهت انتخاب بهترین کیف پول تتر تصمیم گیری نماید.

Crypto Wallet

کریپتو والت را می توان یکی از بهترین کیف پول های دیجیتالی دانست که اکثر سرمایه گذاران از آن استفاده می کنند. پشتیبانی عالی از درخواست‌های مشتری، پشتیبانی از شماره‌حساب بین‌الملل (IBAN)، کارت‌‌های نقدی و صرافی‌ها از جمله مهمترین ویژگی های این کیف پول به شمار می رود. این کیف پول در رده کیف پول نرم افزاری (موبایلی) قرار داشته که رابط کاربری و سهولت استفاده باعث متمایز شدن آن در مقایسه با سایر کیف پول های دیجیتالی شده است.

Tether wallet

کیف پول تتر یکی دیگر از کیف پول های دیجیتالی بوده که می توان از آن جهت نگهداری از ارز تتر استفاده نمود. این کیف پول، یک نرم افزار رایگان موبایل بوده که نصب آسانی دارد. تجدید نظرهای زیادی در مورد امنیت این کیف پول بعد از حمله کلاهبرداری سال 2017 به عمل آمده که باعث شده توجه افراد را جهت نگهداری از ارز دیجیتال تتر در این کیف پول به خود جلب نماید. ناگفته نماند که از این کیف پول تنها جهت ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال تتر استفاده می شود.

MyEtherWallet

کیف پول مای اتر والت را می توان یکی دیگر از انواع کیف پول تتر دانست که استفاده از آن هم به عنوان نسخه دسکتاپ و هم نسخه موبایل امکان پذیر است. در واقع، مای اتر والت یک کیف پول منبع باز و رایگان بوده که علاوه بر تتر میتوان اتر را هم در آن نگهداری و ذخیره نمود. نسخه دسکتاپ این کیف پول بسیار امن بوده و می توان از آن جهت اتصال به کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Trezor و Ledger استفاده کرد. عدم پشتیبانی از مشتریان و کاربران از جمله مهمترین معایب این کیف پول به شمار می رود.

آشنایی با انواع کیف پول تتر
آشنایی با انواع کیف پول تتر

OmniWallet

کیف پول اومنی والت را می توان نوعی کیف پول تحت وب دانست که نیازی به دانلود برنامه جهت استفاده از آن وجود ندارد. پشتیبانی پلتفرم این کیف پول روی بلاک چین اومنی بوده که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین بلاک چین ها برای USDT نام برد. این کیف پول به مانند مای اتر والت، پشتیبانی محدودی داشته و امکان معاوضه در آن وجود ندارد.

Coinomi

کوینومی را می توان یکی از بهترین انواع کیف پول تتر داست که از تمام مدل های این رمز ارز پشتیبانی می کند. این کیف پول از دو نسخه دسکتاپ و موبایل برخوردار بوده و قابلیت نصب آسانی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این کیف پول، پشتیبانی آن از هزار نوع رمز ارز می باشد. البته در نظر داشته باشید که امکان تبادل کریپتوها با فیات در این کیف پول وجود ندارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، کیف پول های دیجیتالی چون: بایننس، لجر نانو ایکس و تراست والت از انواع ارز دیجیتال تتر پشتیبانی می کنند.

کلام نهایی

انتخاب کیف پول تتر برای آن دسته از افرادی که میخواهند با این ارز دیجیتال به خرید و فروش دارایی ها بپردازند، اهمیت ویژه ای دارد. تتر، یکی از بهترین استیبل کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال بوده که ارزش آن در برابر نوسانات شدید قیمتی همواره برابر با یک دلار می باشد. جهت خرید و فروش تتر به کیف پولی نیاز دارید که از این رمز ارز پشتیبانی نماید. این مقاله از این رو تهیه شده تا به شما عزیزان جهت انتخاب بهترین کیف پول تتر کمک نماید. امیدواریم که با تهیه این مقاله توانسته باشیم اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا