آموزشرمز ارز

ارز دیجیتال یوشی (Yooshi) چیست و آینده این ارز چه می شود ؟

ارز دیجیتال یوشی (Yooshi) چیست و آینده این ارز چه می شود ؟

در این مطلب به بررسی ارز دیجیتال یوشی می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پروژه یوشی (YooShi)، که در سال 2021 شروع به کار کرد، یک پروژه گیمینگ از نوع P2E است که مبتنی بر توکن‌های غیرمثلی (NFT) نیز می‌باشد.

اکوسیستم یوشی، که سوار بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) شده است، تنها در مدتی کوتاه، از یک میم‌کوین به یک ارز دیجیتال متمرکز بر متاورس با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و عملکردها تبدیل شده است.

اکوسیستم یوشی، با هدف تبدیل شدن به بازیگری بزرگ در عرصه متاورس، اخیراً چکیو بائه (Chikyu Bae) را به عنوان اولین مدیر عامل یوشی لبز (YooShi Labs) استخدام کرده است.

ارز دیجیتال یوشی
ارز دیجیتال یوشی

مشارکت چکیو بائه به‌عنوان مدیرعامل فعلی سامسونگ گیمز و معاون انجمن محتوای بلاک‌چینی کره جنوبی، بدون شک علاقه به این ارز دیجیتال را به اوج رسانده و اعتماد بازار به آینده ارز یوشی را تقویت کرده است.

ارز یوشی با الهام از نام ‘Yoshi’ که شخصیتی از سری بازی‌های ویدئویی سوپر ماریو (Super Mario) است، توجه زیادی را در ماه‌های پایانی سال 2021 به خود جلب کرده است.

اما ارز یوشی (Yooshi) چیست؟

بیایید تا نگاهی به پاسخ این سوال بیاندازیم:

اکوسیستم ارز دیجیتال یوشی، در حال ساخت و طراحی پلتفرم‌های هیجان‌انگیزی برای گیمرها، سرمایه‌گذاران، طرفداران ارزهای دیجیتال و توسعه‌دهندگان هستند.

این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها که به گفته مدیران پروژه در آینده نیز گسترش خواهند یافت، به این معنی‌ست که ارز دیجیتال یوشی، می‌تواند کاربرد بسیار بیشتری نسبت به سایر میم‌کوین‌های بازار (ارزهایی مانند شیبا اینو، دوج‌کوین و دوج‌زیلا) داشته باشد.

به عنوان مثال، اکوسیستم یوشی اخیراً یوشی گیم پد (YooShi Game Pad) را راه‌اندازی کرده است.

این پروژه که به تازگی راه‌اندازی شده، به توسعه‌دهندگان و طراحان بازی‌های ویدئویی، در جمع‌آوری سرمایه برای توسعه پروژه‌ها کمک می‌کند.

آنها می‌توانند از طریق طیف وسیعی از روش‌ها، از جمله پیش‌فروش NTF، سرمایه اولیه مورد نیاز خود را برای پیشبرد پروژه‌شان، جمع‌آوری کنند.

یوشی لبز (YooShi Labs) یکی دیگر از امکانات و ویژگی‌های اکوسیستم یوشی‌ است.

یوشی لبز یک انکوباتور گیم ‘DeFI’ است که ابزارها و پشتیبانی فنی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا ایده‌های خود را بدل به واقعیت کنند.

در این میان، ‘P2E Guild Alliance’ نیز به توسعه و تقویت بخش P2E بازی در اکوسیستم کمک می‌کند.

در نهایت، پلتفرم یوشی دارای یک بازار NFT نیز هست که در آن توسعه‌دهندگان و کاربران به طور مشابه، می‌توانند NFTهای خود را خرید و فروش کنند.

دارندگان NFT در این اکوسیستم، می‌توانند از NFTهای خود برای ‘Yield Farming’ نیز استفاده کنند.

کشت سود یا ‘Yield Farming’، اساساً تلاشی برای به دست آوردن بیشترین بازدهی ممکن از ارزهای دیجیتال است.

استفاده از NFTهایی که در اختیار دارید برای کسب سود، نوعی از کشت سود یا ‘Yield Farming’ به حساب می‌آید.

آینده ارز Yooshi

شیبا اینو، دوج‌کوین، ارز WOJ، دوج‌زیلا و دیگر میم‌کوین‌هایی که می‌شناسیم، تنها بر ویژگی‌های سرگرم‌کننده خود مانور می‌دهند، اما ارز یوشی اینچنین نیست.

طبق نقشه راهی که اکوسیستم یوشی برای خود ترسیم کرده است، آنها اهداف، پروژه‌ها و بلندپروازی‌های زیادی دارند که ما را به آینده این ارز امیدوار می‌کند و همچنان به ما دلگرمی می‌دهد که در ارزی که فقط و فقط یک میم‌کوین است سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم.

آینده ارز یوشی
آینده ارز یوشی

به عبارت دیگر، ارز دیجیتال یوشی برای هر شخصی برنامه‌ها و پروژه‌های جذابی ارائه می‌دهد که در نهایت باعث افزایش دایره‌‌‌‌‌ سرمایه‌گذاران این پروژه‌‌‌‌‌ می‌شود.

این میزان از عمق و کاربرد را هیچوقت در هیچ میم‌کوین دیگری با این وسعت شاهد نبوده‌ایم، پس شاید وقت آن شده‌‌‌‌‌ که به یک میم‌کوین نسل جدید که انتظارات بسیاری از ما را برآورده‌‌‌‌‌ خواهد کرد، خوش‌آمد بگوییم!

توکن یوشی (Yooshi) را از کجا بخرم؟

اگر ایده‌ها و برنامه‌های پروژه ارز دیجیتال یوشی، برای شما نیز جالب بوده، حتما اولین پرسش شما این خواهد بود که ‘ارز دیجیتال یوشی را از کجا بخرم؟’.

در حال حاضر توکن یوشی در صرافی‌های زیادی برای معامله در دسترس قرار گرفته‌‌‌‌‌ است اما معتبرترین صرافی‌هایی که این توکن را لیست کرده‌اند عبارتند از:

صرافی کوینکس (Coinex)، صرافی گیت‌آیو (Gate.io)، صرافی هات‌بیت (Hotbit) و صرافی پنکیک‌سوآپ (PancakeSwap).

در ادامه آموزش خرید Yooshi Token را از صرافی پنکیک‌سوآپ برای شما قرار داده‌ایم:

1. ابتدا یک کیف پول ایجاد کنید

در مرورگر گوگل کروم، برای دانلود اکستنشن و راه‌اندازی یک کیف‌پول، به آدرس metamask.io مراجعه کنید.

کاربران اندروید و iOS نیز، می‌توانند به عنوان جایگزین، اپلیکیشن تراست والت (Trust Wallet) را روی گوشی تلفن همراه خود دانلود کنند.

2. مقداری از ارز دیجیتال BNB را به آدرس BSC کیف‌پول خود ارسال کنید

مقداری از ارز دیجیتال BNB را از یک صرافی خریداری کنید و به آدرس BSC (آدرس مربوط به زنجیره هومند بایننس) کیف‌پول خود انتقال دهید.

3. ارز BNB را با ارز YOOSHI سوآپ کنید

به تب DApps در بخش پایینی بروید، ‘PancakeSwap V2’ را پیدا کنید و روی ‘Select a Currency’ کلیک کنید، سپس آدرس قرارداد هوشمند یوشی را در نوار جستجو وارد کنید و حالا باید بتوانید ارز دیجیتال YooShi را مشاهده کنید.

آدرس قرارداد هوشمند ارز یوشی: 0x02ff5065692783374947393723dba9599e59f591

قبل از سوآپ و خرید، روی چرخ‌دنده کلیک کنید و ‘Slippage’ را روی 12 تا 15 درصد تنظیم کنید، مقداری را که می‌خواهید بخرید وارد کنید و روی دکمه ‘Swap’ کلیک کنید.

اگر از کامپیوتر شخصی خود استفاده می‌کنید، لطفاً وارد وب سایت رسمی پنکیک‌سوآپ ‘PancakeSwapV2’ شوید و روی ‘Connect Wallet’در سمت راست بالای وب‌سایت کلیک کنید.

قیمت ارز Yooshi

قیمت لحظه‌ای یوشی در حال حاضر معادل با 0.0000013 دلار آمریکاست و حجم معاملات 24 ساعته‌ای برابر با هفت میلیون دلار دارد. Yooshi Token در 24 ساعت گذشته 7.12 درصد رشد را تجربه کرده است.

رتبه فعلی توکن یوشی در کوین‌مارکت‌کپ 241 است و ارزش بازاری معادل 414 میلیون دلار دارد.

کوین یوشی دارای عرضه در گردشی برابر با 375,521,046,032,192 واحد است و حداکثر عرضه آن نیز 1.000.000.000.000.000 یوشی خواهد بود.

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا