آموزشمقالات اختصاصی

امضای تفاهم نامه اقتصادی بین شرکت تتر و شهر لوگانو السالوادور

امضای تفاهم نامه اقتصادی بین شرکت تتر و شهر لوگانو السالوادور

امضای تفاهم نامه اقتصادی بین شرکت تتر و شهر لوگانو السالوادور که تتر از شهر لوگانو به دلیل امضای یادداشت تفاهم در زمینه همکاری اقتصادی تشکر کرد.

اخبار جدید تتر
اخبار جدید تتر

تفاهم نامه اقتصادی تتر

میلنا مایورگا، سفیر سالوادور امروز اعلام کرد که السالوادور و شهر لوگانو یادداشت تفاهمی در زمینه همکاری اقتصادی امضا کرده اند.

این اعلامیه در اولین روز از انجمن افتتاحیه پلن ₿ تتر در لوگانو، سوئیس اعلام شد.

اهداف تفاهم نامه تتر و السالوادور

اهداف مورد انتظار این همکاری شامل افزایش همکاری در آموزش و پژوهش بین السالوادور و لوگانو، حمایت از ابتکارات برای هدایت پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در مناطق مربوطه آنها، و تقویت تبادل دانش آموزان و استعدادها بین السالوادور و لوگانو است.

ما می خواهیم به شهر لوگانو و السالوادور برای این خبر هیجان انگیز تبریک بگوییم.

امروز، رویای دموکراسی‌ سازی مالی با ورود لوگانو و السالوادور به یک مشارکت رسمی برای فراگیری اقتصادی و آزادی مالی، گام بزرگی به سوی واقعیت برداشت.

ما از پیشگامان لوگانو و السالوادور برای راه‌ اندازی این ابتکار تمجید می‌ کنیم که نویدبخش تبادل بهترین شیوه‌ ها و ایده‌ ها در مورد قدرت ارزهای دیجیتال است، و ما در Tether آماده‌ ایم تا هر طور که می‌ توانیم کمک کنیم.»

میشل فولتی شهردار لوگانو و سفیر میلنا مایورگا در مورد این خبر چه گفتند

میشل فولتی، شهردار لوگانو گفت: لوگانو سرزمین نوآوری و فرصت است و اعلام تاریخی امروز در رابطه با مشارکت ما با کشور بزرگ السالوادور، خبر خوبی برای معتقدان به آزادی مالی و قدرت ارزهای دیجیتال است.

این تلاش مشترک به نفع شهروندان لوگانو و السالوادور خواهد بود، زیرا ما همچنان به کار برای یک اقتصاد جهانی فراگیرتر ادامه می دهیم.

من بسیار خوشحالم که توانستم این همکاری تاریخی بین شهر نوآور لوگانو و کشور عزیزم السالوادور را اعلام کنم.

ما در عشق به نوآوری و ایده های جسورانه مشترک هستیم و این ابتکار یک تغییر بازی در تبادل ایده ها و بهترین شیوه ها در آزادی اقتصادی خواهد بود.

من و هموطنان سالوادورایی ام از وعده بیت کوین بسیار هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظرم تا ببینم چگونه این ابتکار به افزایش دسترسی به امنیت اقتصادی و آزادی اقتصادی برای همه کمک می کند که یکی از اهداف اصلی دولت رئیس جمهور نایب بوکله است.

تتر و شهر لوگانو در مارس سال جاری ابتکار طرح ₿ را اعلام کردند و شرکت فناوری Polygon به عنوان شریک زیرساختی کلیدی به تتر ملحق شد.

با هدف تبدیل لوگانو به مرکز برتری برای پذیرش بلاک چین در اروپا، لوگانو بیت کوین، USD₮ و LGVA، استیبل کوین شهر را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است.

در آوریل سال جاری، تتر اعلام کرد که یک صندوق امدادی با السالوادور اختصاص داده شده است تا به خانواده‌ های السالوادوری که تحت تأثیر خشونت باندها قرار گرفته‌ اند کمک کند.

تتر از تعدادی از ابتکارات برای دسترسی مردم به ارزهای دیجیتال در سراسر السالوادور حمایت مالی کرده است،

از جمله حمایت از کنفرانس آتی پذیرش بیت کوین در کشور. از زمان پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی، گردشگری السالوادور 30 ​​درصد افزایش داشته است.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

منبع: سایت تتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا