آموزشمقالات اختصاصی

ارز دیجیتال وراسیتی (VERASITY)؛ یکی از جدیدترین پروژه های موفق

ارز دیجیتال وراسیتی (VERASITY)؛ یکی از جدیدترین پروژه های موفق در بازار رمز ارزها

ارز دیجیتال وراسیتی (VERASITY)، یکی از جدیدترین پروژه های موفق در بازار رمز ­ارزها بوده که امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

مقدمه

ارز دیجیتال وراسیتی (VERASITY)، یکی از نوپاترین پلتفرم های تبلیغاتی در بازار رمز ارزها به شمار می رود. در واقع، این پلتفرم را می توان یکی از بهترین فرصت ها برای کاربران و سرمایه گذاران دانست که از طریق آن بتوانند تبلیغات گسترده ای را در بازار رمز ارزها، انجام دهند. بازار ارزهای دیجیتال به یک پلتفرم خاصی جهت تبلیغات گسترده نیاز دارد. وراسیتی این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا آنها بتوانند ویدیوهای آموزشی و خاصی را در فضای ارزهای دیجیتال به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد بر آن است تا اطلاعات جامعی را در مورد این ارز دیجیتال در اختیارتان قرار دهیم.

ارز دیجیتال وراسیتی (VERASITY)
ارز دیجیتال وراسیتی (VERASITY)

در مورد ارز دیجیتال وراسیتی (VRA) چه می دانید

اولین بار در سال 2018، شاهد ورود ارز دیجیتال وراسیتی به بازار رمز­ ارزها بودیم. این رمز ارز با اهداف خاصی که داشته، کاربران ارزهای دیجیتال را جهت کسب درآمد بیشتر به انجام کارهایی نظیر: اشتراک گذاری ویدیو و… سوق می دهد. فعالیت این نوع ارز در حوزه تبلیغاتی بوده و کاربران را جهت کسب درآمد بیشتر به این مسیر علاقه مند می سازد. جهت درک بهتر این مطلب اجازه دهید به یک مثال ساده اشاره کنیم. همانطور که می دانیم برای فروش یک محصول نیاز است تبلیغات زیادی جهت جذب مشتری صورت پذیرد.

ارز دیجیتال وراسیتی می تواند نیاز کاربران کسب و کارها را در این زمینه برطرف نماید. مالکان محصولات در بازار رمز ارزها از پلتفرم وراسیتی جهت تبلیغ و جذب مشتری استفاده می کنند. البته بهتر است که وایت پیپر ارزهای دیجیتال را مطالعه نموده تا اطلاعات جامع تر و کامل تری را در این زمینه کسب نمایید. مشتریان با مشاهده ویدئوهای نمایش داده شده توسط پلتفرم وراسیتی، تمایل بیشتری جهت استفاده از محصولات یا خدمات از خود نشان می دهند.

در مورد ارز دیجیتال وراسیتی (VRA)
در مورد ارز دیجیتال وراسیتی (VRA)

چگونه می توان از طریق ارز دیجیتال وراسیتی درآمد کسب نمود؟

امروزه، رمز ارزهای زیادی در حوزه سرگرمی و ویدیو به بازار ارزهای دیجیتال پا نهاده اند. اما هیچ کدام از آنها به مانند رمز دیجیتال وراسیتی نتوانسته اند بیش از 30000 هزار هولدر کسب نماید. با ترند شدن این رمز ارز در کوین مارکت کپ می توان آینده روشنی را برای آن تصور نمود. عملکرد ارز دیجیتال به فناوری اثبات بازدید (Proof of View) وابسته بوده که از طریق آن می توان به اجرای تبلیغات ویدیویی و جلوگیری از کلاهبرداری های مربوط به NFT پرداخت. این ارز دیجیتال از کیف پول مخصوص به خود برخوردار بوده که از طریق توکن های VERA انجام مبادلات راحت تر را بین بینندگان و سازندگان تسهیل می کند. در این اکوسیستم، بینندگان می توانند جهت تماشا و به اشتراک گذاری محتوا با استفاده از VERA، درآمدهای قابل توجهی دریافت نمایند.

در پلتفرم وراسیتی، تبلیغ کنندگان می توانند تصمیم بگیرند که از چه طریقی می خواهند کسب درآمد نمایند. در واقع، این تصمیم گیری با سازندگان است که بخواهند چه محتوایی را برای مخاطبانشان آماده کنند. در این بین، بینندگان هم با انتخاب تماشای تبلیغات می توانند درآمد قابل توجهی کسب نمایند. بینندگان به ازای هر بازدید از تبلیغات (باز کردن قفل ویدیوها) باید اشتراک پرداخت نمایند.

آشنایی با رایج ترین محصولات ارز دیجیتال وراسیتی

همانطور که گفتیم، ارز دیجیتال وراسیتی از جمله جدیدترین پروژه های موفق در بازار ارزهای دیجیتال بوده که سازندگان می توانند از طریق تبلیغات و هزینه اشتراک گذاری آن، درآمد کسب نمایند. در ادامه به رایج ترین محصولات ارز دیجیتال Verasity اشاره می کنیم.

·        پلتفرم Esportfightclub.com:

یکی از محصولات ارز دیجیتال وراسیتی، پلتفرم Esportfightclub.com می باشد. این پلتفرم را می توان نوعی استریم حرفه ای بازی دانست که مهمترین بخش آن را مسابقات ورزشی الکترونیکی نظیر: PUBG Mobile تشکیل داده است. با توجه به وایت پیپری که توسط توسعه دهندگان ارز دیجیتال Verasity ارائه شده است، این پلتفرم برای کاربران خود پاداش هایی را جهت انجام فعالیت هایی نظیر: تماشا، اشتراک گذاری تبلیغات و برنده شدن در رویدادهای مختلف از طریق توکن VRA در نظر خواهد گرفت.

·        پلتفرم Verasity.tv:

قبل از ورود این پلتفرم به بازار ارزهای دیجیتال، ناشران از پلتفرم های دیگری نظیر: Kaltura، VideoJS، Brightcove، JwPlayer و… جهت کسب درآمد استفاده می کردند. از آنجایی که تشخیص هویت واقعی کاربران در این پلتفرم ها برای تبلیغ کنندگان بسیار سخت است، اکثر آنها تمایل ندارند در این مکان ها جهت اشتراک گذاری ویدیوهای تبلیغاتی خود اقدام نمایند. زیرا امکان حضور ربات ها در این پلتفرم ها وجود دارد. به همین خاطر، پلتفرم Verasity  با استفاده از فناوری Proof of View، امکان حذف کاربران فیک (ربات) را از واقعی به راحتی فراهم می کند.

آشنایی با مهمترین مزایای استفاده از ارز دیجیتال وراسیتی
آشنایی با مهمترین مزایای استفاده از ارز دیجیتال وراسیتی

آشنایی با مهمترین مزایای استفاده از ارز دیجیتال وراسیتی

·        برخورداری از فناوری پروتکل اثبات نما:

مهمترین ویژگی ارز دیجیتال وراسیتی، سیستم اثبات بازدید بوده که از تعداد بازدیدهای ویدیویی فیک توسط ربات ها و مواردی از این قبیل جلوگیری می کند. پلتفرم وراسیتی با استفاده از این ویژگی، اطمینان خاطر بیشتری را جهت اعلام درصد بازدیدهای واقعی ویدیوها را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند.

·        کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال VRA:

یکی دیگر از ویژگی های ارز دیجیتال وراسیتی، امکان دسترسی به محتواهای جهانی برای کاربران بوده تا آنها بتوانند از طریق تماشا، شرکت و برگزاری انواع مسابقات، درآمدهای قابل توجهی را کسب نمایند. در واقع این ویژگی، فرصت بسیار مناسبی را برای گیمرهای حرفه ای، بینندگان و برگزار کنندگان مسابقات جهت کسب درآمد فراهم کرده است.

·        کیف پول دیجیتال VERA:

کیف پول دیجیتال VERA، امکان پرداخت امن و مبادلات آسان را برای کاربران خود فراهم می کند. در واقع با استفاده از این برنامه، امکان ذخیره و معامله توکن های وراسیتی جهت حفظ امنیت بیشتر برای کاربران به راحتی امکان پذیر خواهد شد.

خرید و فروش ارز دیجیتال وراسیتی

  • جهت خرید و فروش ارز دیجیتال وراسیتی باید یک صرافی معتبر در این زمینه را که امکان پشتیبانی همه جانبه را برای کاربران فراهم می کند، انتخاب نمایید.
  • سپس جهت تایید هویت و آدرس ایمیل خود باید یک حساب کاربری به نام خودتان ایجاد کنید.
  • بعد از اینکه حساب کاربری تان تایید شد باید روش پرداختی مناسب را جهت واریز وجه به حساب خود انتخاب کنید.
  • در نهایت می توانید معاملات خود را با رمز ارز وراسیتی از طریق کیف پول دیجیتالی انجام دهید.

کیف پول های دیجیتالی مختلفی وجود داشته که امکان جابجایی راحت ارز و مبادله آن را برای کاربر فراهم می کنند.

برای خرید و فروش تتر نیز میتوانید از سایت تترفا استفاده کنید.

سخن آخر

ارز دیجیتال Verasity، یکی از جدیدترین پلتفرم های تبلیغاتی در بازار رمز ارزها بوده که امروزه مورد توجه اکثر کاربران قرار گرفته است. این رمز ارز با محصولات و خدماتی که داشته، امکان کسب درآمد را برای بینندگان و تبلیغ کنندگان در بازار ارزهای دیجیتال، فراهم می کند. در این مقاله قصد بر آن بوده تا شما را با این ارز دیجیتال و مهمترین ویژگی های آن در بازار رمز ­ارزها آشنا نماییم. امیدواریم که با مطالعه این محتوا، اطلاعات جامعی در مورد ارز دیجیتال Verasity کسب کرده باشید.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا