آموزشاخبارمقالات اختصاصی

تتر به اولین ارز دیجیتال با ثبات در شبکه پولکادوت تبدیل می شود

تتر به اولین ارز دیجیتال با ثبات در شبکه پولکادوت تبدیل می شود

تتر به اولین ارز دیجیتال با ثبات در شبکه پولکادوت تبدیل می شود که تتر (USDT) اعلام کرده است که اولین ارز دیجیتال استیبل کوینی خواهد بود که در شبکه پولکادوت (DOT) اجرا می شود.

تتر در شبکه پولکادوت
تتر در شبکه پولکادوت

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر فاش کرده است که بزرگترین استیبل کوین در حوزه رمزارز بر اساس ارزش بازار، آماده راه‌ اندازی در شبکه قناری کوساما (KSM) و سپس پولکادوت است.

پائولو آردوینو گفت :

“ما هیجان‌ زده‌ایم که USDT را در شبکه پولکادوت راه‌ اندازی کنیم و دسترسی جامعه رو به رشد و پر جنب و جوش آن را به مایع‌ ترین، پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین در فضای توکن دیجیتال ارائه دهیم.

پولکادوت یکی از هیجان‌ انگیزترین پروژه‌ ها در اکوسیستم توکن دیجیتال است و ما پیش‌ بینی می‌ کنیم که توکن تتر آماده جذب شود زیرا اکوسیستم DeFi (مالی غیرمتمرکز) در حال ظهور پولکادوت را تقویت می‌ کند. پولکادوت با ساختار پاراچین خود توانایی رشد چشمگیری در سال های آینده را دارد. این رشد به دلیل سطح بالای مقیاس پذیری آن خواهد بود.”

USDT در حال حاضر در چندین بلاک چین موجود است.

پروتکل ساده بیت کوین کش (SLP)، اتریوم، EOS، شبکه مایع، Omni، Tron و Solana.

انتقال به پولکادوت اولین باری است که در یک شبکه چند زنجیره ای قرار می گیرد.

پل موریک از توسعه دهندگان پولکادوت، می گوید این راه اندازی تلاشی برای تطبیق تعداد فزاینده پروژه های DeFi با نیاز به استیبل کوین در چندین شبکه است.

” تیم‌ هایی که برنامه‌ های غیرمتمرکز را با در نظر گرفتن آینده‌ ای چند زنجیره‌ ای ایجاد می‌ کنند، به‌ طور فزاینده‌ ای به دنبال استیبل کوین‌ هایی هستند که در شبکه‌ های متعددی کار می‌ کنند تا تجربه‌ ای روان را برای کاربران خود تضمین کنند. راه اندازی USDT در Kusama و Polkadot یک گام مهم در دستیابی به این چشم انداز است، جایی که توسعه دهندگان قادر خواهند بود به طور یکپارچه برنامه های غیرقابل اعتماد را در زنجیره ها، شبکه ها و جوامع بنویسند.”

همچنین بعضی از تحلیل گران معتقدند که وارد شدن توکن تتر به شبکه پولکادات می تواند توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به ارزدیجیتال بومی این شبکه یعنی DOT بیشتر کند.

پولکادات در حال حاضر به مارکت کپ حدود 98 میلیارد دلار در رتبه 7 ام ارزهای دیجیتال برتر دنیا قرار گرفته است.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا