آموزشمقالات اختصاصی

چطور می توان از ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی کسب درآمد نمود؟

چطور می توان از ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی کسب درآمد نمود؟

اکسی اینفینیتی، یک بازی آنلاین جذاب بوده که می توان از طریق آن در بازار رمز ارزها به درآمد قابل توجهی دست یافت.

مقدمه:

اکسی اینفینیتی چیست؟ امروزه، تغییرات زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آمده است. راه های زیادی وجود داشته که می توان از طریق آنها کسب درآمد نمود. شاید برایتان عجیب باشد که بدانید از طریق بازی های آنلاین می توان به راحتی درآمد کسب کرد. بازی Axie Infinity را می توان یکی از بازی های آنلاین دانست که بر روی یکی از پلتفرم های بلاک چین (اتریوم) قرار دارد. موجودات فانتزی در این بازی به شکل توکن های NFT بوده که در بازار ارز دیجیتال به آنها اکسی گفته می شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد اکسی اینفینیتی و آینده آن در بازار ارزهای دیجیتال را در اختیارتان قرار دهیم.

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی
ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

گذری بر پیشینه ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (Axie-Infinity):  

بازی آنلاین اکسی اینفینیتی برای اولین بار در سال 2018 با شیوع پاندمی کرونا به منظور معرفی فناوری بلاک چین به جهان معرفی شد. این بازی توسط شرکت Sky Mavis ساخته و وارد دنیای بازی های متاورس شد. پلتفرم اکسی اینفینیتی را می توان مکانی جهت دیدار رمز ارزها و بازی های آنلاین با همدیگر دانست. کاربر در این بازی آنلاین، حیواناتی با عنوان اکسی را گردآوری کرده و جهت مبارزه با اکسی های رقیب، وارد میدان مسابقه خواهد کرد. این بازی آنلاین به راحتی بر روی کامپیوتر، گوشی های هوشمند (اندروید و آیفون) نصب شده و امکان کسب درآمد از طریق این بازی را برای کاربر فراهم می کند.

کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی:

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در دنیای بلاک چین بوده که کاربر با بازی آنلاین می تواند به درآمدهای کلانی دست یابد. این بازی آنلاین دارای چند نوع توکن NFT بوده که از هر کدام از آنها در موارد مختلف استفاده می شود. اما توکن اکسی با نماد AXT، یک توکن حاکمیتی در این بازی بوده که بر روی پروتکل ERC-20 اتریوم، قرار دارد. در بازی اکسی اینفینیتی، یک سری هیولاهای فانتزی وجود داشته که به شکل توکن های NFT طراحی می شوند. علاوه بر هیولاها، زمین های موجود در این بازی هم به شکل توکن NFT هستند.

بیشتر بخوانید : توکن های NFT در آینده ارز های دیجیتال چه نقشی دارند؟

یکی از مهمترین کاربردهای این توکن ها، تامین انرژی اکسی ها (هیولاهای فانتزی) و بزرگ تر کردن آنها است. اگر گیمر حرفه ای باشید می توانید تعداد بسیار زیادی از توکن ها را با توجه به نیاز هیولاهای موجود در بازی به دست آورده و درآمد دلاری کسب نمایید. گزارش های زیادی به دست آمده که بیانگر کسب درآمدهای قابل توجه گیمرها از این بازی آنلاین است. در کشوری نظیر: ایران می توان از طریق این بازی، درآمد دلاری قابل توجهی کسب کرد.

کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی
کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

جهت کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی باید از اصول زیر پیروی نمایید.

·        برخورداری از کیف پول دیجیتال:

شما در ابتدا باید یک آیدی مخصوص جهت تایید حساب کاربری خود داشته باشید. کیف پول دیجیتال باید بر روی کامپیوتر یا گوشی های هوشمند نصب شود.

·        باز کردن حساب در صرافی های ارز دیجیتال:

شما با ثبت نام در صرافی های ارز دیجیتال می توانید رمز ارز اتریوم را به مقدار دلخواه به کیف پول دیجیتالی خود منتقل نمایید.

·        دانلود کیف پول رونین (Ronin Wallet):

 این کیف پول به طور انحصاری برای اکسی اینفینیتی ساخته شده است. با دانلود آن می توانید اتریوم ها را از کیف پول اولیه به کیف پول رونین منتقل کنید. در این مرحله نیاز است که سه توکن اصلی را با اتریوم ها جهت ورود به بازار اکسی اینفینیتی خریداری کنید.

نکته: توصیه می شود که جهت نصب برنامه Axie-Infinity به وبسایت رسمی آن مراجعه نمایید.

چه روش هایی جهت کسب درآمد در اکسی اینفینیتی وجود دارد؟

روش های مختلفی جهت کسب درآمد در بازی Axie-Infinity وجود دارد.

  • راه ساده این است که با تبدیل توکن های SLP به اتریوم، آنها را در بازار اکسی بفروشید.
  • راه دیگر کسب درآمد این است که با تعداد بیشتر اکسی ها، اکسی های دیگری تولید و آنها را در بازار بفروشید.

جهت کسب درآمد و به دست آوردن توکن SLP در بازار Axie-Infinity از 3 روش زیر می توان استفاده نمود.

  • ماموریت ها به صورت روزانه انجام شوند. با تکمیل این ماموریت ها می توان 25 توکن SLP به دست آورد.
  • بازیکن در حالت ماجراجویانه به مبارزه با هیولاها برود. بازیکن پس از کسب موفقیت در هر مرحله می تواند تعداد 50 توکن SLP به دست آورد.
  • بازیکن در میدان مسابقات به مبارزه با دیگر رقیب ها بپردازد. حالت میدان مسابقه را می توان یکی از بهترین روش ها جهت دستیابی به توکن SLP برای بازیکنان دانست.
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

آشنایی با بهترین کیف پول های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی:

جهت سرمایه گذاری در حوزه کریپتوکارنسی ها به یک کیف پول امن جهت نگهداری از ارزهای دیجیتالی نیاز است. این موضوع کاملا در مورد سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی صدق خواهد کرد. در ادامه به بهترین کیف پول ها جهت نگهداری ارز AXS، اشاره می کنیم.

  • کیف پول Ronin Wallet: این کیف پول از استانداردهای ERC20 و ERC721 پشتیبانی کرده و بر روی بستر بلاچین اتریوم قرار دارد. استفاده از این کیف پول برای بازی های بلاک چینی و ذخیره توکن های NFT، بسیار کاربرد دارد.
  • کیف پول Metamask: کیف پول Metamask، یکی دیگر از کیف پول های دیجیتالی بوده که در این بازی آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. این کیف پول از توکن های غیر قابل معاوضه پشتییانی کرده و برای اتریوم و توکن های ERC20، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کیف پول Trust Wallet: کیف پول Trust Wallet، یکی از معتبرترین کیف پول های خرید ارز دیجیتال و خرید تتر بوده که به صرافی بین المللی بایننس تعلق دارد. این کیف پول، توکن AXS را پشتیبانی کرده و امکان ذخیره توکن های NFT را برای کاربران فراهم می کند.

کلام آخر:

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را می توان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در دنیای بلاک چین دانست. گیمرها و سرمایه گذاران می توانند با استفاده از این ارز دیجیتال به درآمدهای کلانی دست یابند. اکسی اینفینیتی، یک بازی آنلاین بر پایه فناوری بلاک چین و توکن NFT بوده که کاربران از طریق آن می توانند به درآمدهای قابل توجهی در بازار رمز­ارز ها دست یابند.  در این مقاله سعی نموده ایم تا اطلاعات جامع و مفیدی را در رابطه با ارز دیجیتال Axie-Infinity و راه های کسب درآمد از طریق آن را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که از مطالعه محتوای این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا