آموزشمقالات اختصاصی

بازی آپلند (Upland)؛ چگونه می توان از طریق خرید زمین مجازی کسب درآمد نمود؟

بازی آپلند (Upland)؛ چگونه می توان از طریق خرید زمین مجازی کسب درآمد نمود؟

بازی آپلند (Upland)، یک بازی مبتنی بر بلاک چین بوده که علاقه مندان به دنیای ارزهای دیجیتال می توانند از طریق آن به درآمدهای قابل توجهی دست یابند.

بازی آپلند چیست

بازی آپلند (Upland)، یک بازی متاورس مبتنی بر بلاکچین بوده که از طریق آن می توان درآمدهای قابل توجهی را کسب نمود. امروزه، بازی های واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین در بین کاربران رواج زیادی داشته است. در این بین، آپلند یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین بوده که در بین گیمرهای حرفه ای از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است. در این پلتفرم با معامله NFT ها با توکن های UPX، یک اقتصاد مجازی شکل خواهد گرفت تا کاربران بتوانند به درآمدهای قابل توجهی دست یابند. کاربرانی که در دنیای ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت هستند، می توانند به مزایای فراوانی در این پلتفرم دست یابند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با پروژه Upland و امکان کسب درآمد از طریق خرید زمین مجازی از طریق آن آشنا نماییم.

آشنایی با بازی آپلند (Upland)
آشنایی با بازی آپلند (Upland)

توضیحی مختصر در مورد بازی آپلند (Upland) و نحوه فعالیت آن

کاربران از طریق بازی آپلند می توانند دارایی های خود را معامله و به خرید و فروش آنها بپردازند. در واقع با خرید یک زمین مجازی و ساخت بناهای مختلف در آن می توان توکن UPX کسب نمود. توکن آپلند، یک نوع توکن غیر قابل تعویض بوده که با نام UPX در سال 2018 به دنیای ارزهای دیجیتال ورود نمود. کاربران از طریق توکن های بومی UPX و ارز فیات می توانند املاک مجازی را که با یک آدرس در دنیای واقعی مطابقت داشته، خریداری نمایند.

بازی Upland از بلاک چین اختصاصی و منحصر به فرد خود برخوردار بوده که هدف آن از بین بردن فاصله بین دنیای واقعی و دنیای مجازی، تعیین شده است. کاربر پسند بودن این بازی باعث شده که حتی گیمرهای مبتدی به فعالیت در این پلتفرم مشغول شوند. جهت شروع بازی کافی است که کاربر با ارائه آدرس ایمیل خود جهت دریافت 3 هزار UPX به عنوان پاداش واقعی اقدام نماید. سپس می تواند با خرید توکن های UPX، املاک مجازی داخل بازی را کسب نماید.

آشنایی با چگونگی خرید زمین مجازی در بازی آپلند
آشنایی با چگونگی خرید زمین مجازی در بازی آپلند

با اعضای تیم توسعه دهنده بازی آپلند بیشتر آشنا شویم

Dirk Lueth، یکی از بنیانگذاران اصلی بازی آپلند بوده که در حوزه فناوری های آی تی، تجربه زیادی دارد. او به عنوان مشاور در بسیاری از پروژه های استارت آپ چند میلیون دلاری، فعالیت کرده است. Mani Honigstein از جمله دیگر بنیانگذاران این بازی متاورس بوده که در زمینه ساخت بازی های ویدئویی، تجربه زیادی دارد. Idan Zuckerman هم جزو دیگر اعضای این تیم بوده که در شرکت ‌های تولید بازی‌ های دیجیتالی زیادی فعالیت کرده است. در مجموع بازی Upland با استفاده از تجربیات و تلاش های اعضای تیم توسعه دهنده خود توانسته از محبوبیت زیادی در مقایسه با سایر بازی های متاورسی برخوردار گردد.

نحوه عملکرد بازی آپلند و آشنایی با چگونگی خرید زمین مجازی

فرایند بازی Upland بسیار ساده است. در واقع فرایند بازی به نحوی است که حتی مبتدیان فعال در بازار ارزهای دیجیتال می توانند از طریق آن به درآمدهای قابل توجهی دست یابند. جهت خرید دارایی های مجازی و معامله آنها با فیات، دستورالعمل های خاصی وجود دارد. گیمرها در بازی شامل دو دسته هستند که در ادامه با عملکرد آنها در بازی آشنا خواهیم شد.

Visitor

قبل از هر چیز باید بگوییم که ارزش 1000 واحد توکن UPX به اندازه 1 دلار می باشد. آن دسته از گیمرهایی که ارزش دارایی آن‌ها کمتر از 10 هزار توکن UPX است با عنوان ویزیتور شناخته می شوند. جالب است بدانید که در ابتدای ورود به بازی، گیمرها باید در نقش ویزیتور فعالیت کنند. امکان نقد کردن دارایی برای این دسته از گیمرها وجود نداشته و آنها فقط از اجازه خرید و فروش زمین در بازی برخوردار هستند.

Uplander

آن دسته از گیمرهایی که ارزش دارایی آنها بیشتر از 10 هزار توکن UPX است با عنوان آپلندرها شناخته می شوند. به دلیل سرمایه بالای آپلندرها، توسعه دهندگان بازی هیچگونه کنترلی بر روی کیف پول اختصاصی آنها ندارند. بدین ترتیب آپلندرها می توانند با خرید و فروش دارایی ها و نقد کردن آنها، درآمدهای قابل توجهی کسب نمایند.

شاید این سوال شما هم باشد که چگونه می توان در Upland، زمین خریداری نمود. در بازی آپلند، یک ربات که به آن نام کاوشگر داده شده است فعالیت می کند. شما با استفاده از این ربات می توانید به جستجو در سطح زمین های موجود در بازی بپردازید. گردش در سطح زمین های بازی توسط کاوشگر، هیچگونه هزینه ای نخواهد داشت. اما در صورت هدایت کاوشگر به یک نقطه خاص از زمین مجبور به پرداخت 40 توکن UPX خواهید بود. با پیدا کردن زمین مورد نظر می توانید اطلاعاتی در مورد آن کسب نموده و جهت خرید اقدام کنید. زمین های آپلند دارای رنگ بندی های خاصی هستند.

  • زمین های سبز کم رنگ: امکان خرید و فروش این دسته از زمین ها برای ویزیتورها وجود دارد.
  • زمین های سبز پررنگ: این دسته از زمین ها، مالک خصوصی دارند. (امکان خرید زمین توسط بازیکن از مالکان آن وجود دارد.)
  • زمین های آبی کم رنگ: آپلندرها، مالکان این دسته از زمین ها هستند.

زمین های خاکستری رنگ: زمین های خاکستری رنگ نشان دهنده این است که هنوز به فروش نرفته اند.

روش های کسب درآمد از طریق بازی آپلند
روش های کسب درآمد از طریق بازی آپلند

روش های کسب درآمد از طریق بازی آپلند

روش های مختلفی جهت کسب درآمد از طریق بازی آپلند وجود داشته که باید مدنظر قرار دهید.

  • ملک بخرید و اجاره دریافت کنید: شما می توانید با خریداری ملک، بعد از مدتی اجاره دریافت نمایید. میزان بهای اجاره با توجه به فاکتورهایی چون: قرارگیری ملک، میزان رفت و آمد در آن و… تعیین خواهد شد.
  • به آباد کردن ملک خریداری شده خود بپردازید: راه های مختلفی جهت آباد کردن ملک خریداری شده در بازی وجود دارد. شما می توانید حتی در آینده، ملک خود را با قیمت چند برابر فروخته و از آن طریق کسب درآمد نمایید.
  • ماموریت های خود را جهت پیدا کردن گنج در بازی به خوبی انجام دهید: در بازی آپلند، روش های زیادی وجود داشته که بتوانید از آن طریق کسب درآمد نمایید. از جمله این روش ها، انجام ماموریت خود جهت پیدا کردن گنج می باشد. با توجه به زمان مشخص شده در بازی می توانید، ماموریت خود جهت پیدا کردن گنج را به اتمام رسانده و کسب درآمد داشته باشید.

نتیجه گیری

بازی Upland، یکی از بهترین بازی های متاورس مبتنی بر بلاک چین بوده که انقلاب عظیمی را در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. در این مقاله سعی نمودیم تا شما را با بازی آپلند در دنیای متاورس آشنا نماییم.

اگر علاقه مند به بازی های بلاک چینی جهت کسب درآمد هستید، بهترین فرصت است که بخواهید از طریق این بازی به هدف خود نائل شوید.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا