آموزشمقالات اختصاصی

در مورد ارز دیجیتال الگوراند (Algorand) چه می دانید؟

در مورد ارز دیجیتال الگوراند (Algorand) چه می دانید؟

الگوراند (Algorand)، یک نوع ارز دیجیتال بوده که استفاده از آن در بین تریدرها رایج شده است. در ادامه مطلب شما را با مهمترین ویژگی­های این رمز­ارز آشنا خواهیم کرد.

مقدمه

الگوراند را می توان یک شبکه بلاک چین غیر متمرکز دانست که در بازار ارزهای دیجیتال به جایگاه ویژه ای دست یافته است. جامعه ارز دیجیتال به دلیل ویژگی های این پروژه جهت سرمایه گذاری روی آن علاقه زیادی از خود نشان داده اند. پروژه Algorand توسط سرمایه VC و تیمی از اساتید دانشگاه پشتیبانی می شود. اعضای این تیم تلاش خود را بر بازسازی تصویری جدید از تکنولوژی بلاک چین در بازار ارزهای دیجیتال متمرکز کرده است. در این مطلب تصمیم داریم شما را با ویژگی های پروژه  Algorand و پیش بینی آینده قیمتی این رمز ارز آشنا نماییم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

در مورد پروژه الگوراند (Algorand) چه می دانید؟
در مورد پروژه الگوراند (Algorand) چه می دانید؟

در مورد پروژه الگوراند (Algorand) چه می دانید؟

الگوراند یک بستر جدید بلاک چین بوده که برای اولین بار در سال 2019 به بازار ارزهای دیجیتال ورود کرد. در واقع از این پروژه جهت انجام برنامه های قدرتمند غیرمتمرکز (Dapp) استفاده می شود. پروژه Algorand را می توان یکی از بهترین پروژه های در حال حاضر جهت رفع چالش هایی از جمله: تمرکززدایی، مقیاس گذاری و سرعت در بازار رمز ارزها دانست.

تیم  Algorand تمام هدف خود را بر پایه عرضه پلتفرم جدیدی به بازار ارزهای دیجیتال متمرکز کرده تا بزرگ ترین چالش های تکنولوژی بلاک چین را رفع نماید. رمز ارز الگوراند به دلیل برخورداری از این 3 ویژگی مهم (تمرکززدایی، مقیاس گذاری و سرعت) می تواند مشکلات تکنولوژی بلاک چین را حل کند. علاوه بر تمام این موارد، Algorand با کاهش هزینه محاسباتی تراکنش ها یک پلتفرم مقیاس پذیر، امن و غیرمتمرکز را با کارمزدهای پایین به کاربران ارائه می دهد.

آشنایی با نحوه فعالیت پروژه الگوراند
آشنایی با نحوه فعالیت پروژه الگوراند

آشنایی با نحوه فعالیت پروژه الگوراند

پروتکل الگوراند از دو لایه تشکیل شده است. لایه اول جهت اجرای قراردادهای هوشمند، رسیدگی به مبادله اتمی و ایجاد دارایی های بلاکچین مبتنی بر Algorand مورد استفاده قرار می گیرد. جهت بهره گیری از قابلیت های اضافی باید از ویژگی های لایه دوم این پلتفرم که قادر به اجرای قراردادهای هوشمند بزرگتر بوده، استفاده نمود.

 یکی از مهمترین ویژگی های پروژه Algorand و تمایز آن با دیگر پروژه ها، استفاده از مکانیزم اثبات سهام خالص Pure Proof of Stake می باشد. با استفاده از این قابلیت، پردازش، اجرای تراکنش ها و بلوک های جدید سریع تر و کارآمدتر خواهد شد. هولدرهای این پلتفرم به هنگام ایجاد یک بلوک جدید به صورت تصادفی انتخاب خواهند شد. به عبارتی، کاربر با داشتن تعداد بیشتری از توکن ALGO احتمال دارد بعد از تایید و اعتبارسنجی بلوک های جدید به طور تصادفی انتخاب شود.

Algorand به عنوان نوعی ارز دیجیتال جهت به چالش کشیدن اتریوم (یکی از بزرگ ترین و مهمترین آلتکوین ها) به بازار ارائه شد. افزایش کارمزدها در اتریوم یکی از مهمترین دلایلی است که باعث شده توسعه دهندگان دیفای به این پلتفرم روی آورند.

قیمت ارز دیجیتال الگوراند

یکی از مهمترین مواردی که ذهن اکثر کاربران را به خود درگیر کرده در مورد قیمت ارز دیجیتال الگوراند است. با مراجعه به سایت www.tradinngview.com می توانید به جواب سوالات ذهنی خود در مورد این رمز ارز برسید. با مراجعه به این سایت و جستجوی نام ALGO در قسمت چارت میتوانید نمودار قیمتی این رمز ارز را مشاهده نمایید. بدین ترتیب می توان زمان مناسب جهت یافتن بهترین موقعیت خرید را با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار ارزهای دیجیتال یافت. جهت خرید رمز ارز بهتر است که با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار ارزهای دیجیتال آشنا باشید. در سایت تترفا درباره این موضوع به طور مفصل توضیح داده ایم. اطلاعات جامع در اینباره به معامله گر این امکان را خواهد داد تا به سودهای کلان در حوزه بازار ارزهای دیجیتال دست یابد.

آشنایی با کیف پول های دیجیتالی جهت خرید و فروش رمز ارز الگوراند

جهت نگهداری از ارز دیجیتال الگوراند به کیف پول های دیجیتالی نیاز دارید. البته باید به دنبال کیف پول هایی باشید که از این رمز پشتیبانی نماید. 2 فاکتور مهمی که باید در اینباره مدنظر داشته باشید عبارتند از:

  • امنیت بالای کیف پول و انتخاب رمز عبور قوی
  • دقت زیاد در ارسال آدرس کیف پول

کیف پول هایی نظیر: Coinomi  و Trustwallet را می توان جزو آن دسته از کیف پول های معتبری دانست که از ارز دیجیتال الگوراند پشتیبانی می کنند. علاوه بر آن جهت نگهداری از این رمز ارز می توانید از کیف پول سخت افزاری لجر هم استفاده نمایید. این کیف پول را می توان یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری دانست که عنوان ایمن ترین کیف پول دیجیتالی را از آن خود کرده است. در ادامه به رایج ترین کیف پول های دیجیتالی این رمز ارز در بین کاربران اشاره خواهیم کرد.

قیمت ارز دیجیتال الگوراند
قیمت ارز دیجیتال الگوراند

Algorand Wallet

این کیف پول را می توان جزو کیف پول های رسمی بلاک چین Algorand دانست که توسط تیم توسعه دهندگان آن به کاربران ارائه شده است.

My Algo Wallet

این کیف پول، اختصاصی ترین کیف پول دیجیتالی Algorand بوده که از قابلیت اتصال به کیف پول لجر برخوردار می باشد.

Ledger Wallet

معروف ترین کیف پول سخت افزاری در بازار، کیف پول لجر به شمار می رود. استفاده از این کیف پول به دلیل امنیت بالای آن در بین علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال بسیار رواج دارد.

Atomic Wallet

اتمیک والت، یکی از محبوب ترین کیف پول های الگوراند بوده که دسترسی به آن از طریق نسخه های موبایل و دسکتاپ به راحتی میسر می شود.

Coinomi Wallet

از طریق کیف پول کوینومی، امکان ذخیره سازی و مدیریت بیش از 100 توکن و کوین از طریق نسخه های موبایل و دسکتاپ به راحتی فراهم خواهد شد.

کلام نهایی

الگوراند یک بستر بلاک چین جهت ایجاد برنامه های غیرمتمرکز بوده که با هدف تمرکززدایی، مقیاس پذیری و امنیت به بازار ارزهای دیجیتال ورود کرده است. از توکن ALGO می توان جهت پرداخت کارمزد معاملات و محاسبات قراردادهای هوشمند استفاده نمود. ویژگی هایی نظیر: الگوریتم اجماع PorePoS و نحوه ساخته شدن بلاک ها در پلتفرم Algorand، این پلتفرم را در مقایسه با سایر پلتفرم ها منحصر به فرد کرده است.

در حال حاضر، صرافی های هات بیت، کوینکس، بیلکسی، هیوبی گلوبال و بیتمکس این رمز ارز را در بازار پشتیبانی می کنند. در این مقاله سعی بر آن بوده تا شما را با مهمترین ویژگی های ارز دیجیتال Algorand و پیش بینی آینده قیمتی این رمز آشنا نماییم. امیدواریم که با تهیه این محتوا توانسته باشیم اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار شما علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال قرار دهیم.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا