اخبار

رشد بیش از 85 درصدی ارزش ریون کوین (Ravencoin) در هفت روز گذشته

رشد بیش از 85 درصدی ارزش ریون کوین (Ravencoin) در هفت روز گذشته

در این مطلب از تترفا به بررسی این خبر می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم CoinGecko، ارزش ریون کوین (Ravencoin) در هفت روز گذشته و نزدیک به رویداد ادغام (Merge) اتریوم بیش از 85 درصد افزایش یافته‌‌‌‌‌‌‌‌ است.

این رشد قیمتی در حالی به دست آمده که صرافی ارز دیجیتال FTX معاملات فیوچرز ریون کوین را امروز لیست کرد.

طبق گزارش‌ها، فعالیت ریون کوین اخیراً افزایش یافته؛ زیرا ماینرهای اثبات کار به دنبال جایگزین‌هایی برای استخراج اتریوم هستند.

رشد ارزش ریون کوین (Ravencoin):

استخراج‌کنندگان اتریوم که به دنبال ادامه فعالیت‌های خود پس از تغییر الگوریتم بلاکچین اتریوم به مدل اثبات سهام هستند، می‌توانند ریون کوین را استخراج کنند.

ریون کوین در سال 2018 راه‌اندازی شد. به مانند اتریوم، توکن‌های RVN صادر شده‌‌‌‌‌‌‌‌ در شبکه ریون کوین نیز می‌توانند برای اهداف مختلفی از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده شوند.

اتریوم در حال حاضر از مکانیزم اجماع اثبات کار که مصرف انرژی زیادی دارد استفاده می‌کند. تا پیش از این، استخراج اتریوم بسیار سودآور بود.

زیرا اکوسیستم در حال گسترش آن به هزاران ماینر برای حفظ شبکه نیاز داشت. هنگامی که ارتقای ادغام این هفته انجام شود، ماینرها دیگر گزینه‌های کمی خواهند داشت.

رشد ارزش Ravencoin
رشد ارزش Ravencoin

آنها می‌توانند یا کسب و کار استخراج خود را رها کرده و استیک‌کننده اتریوم شوند یا شروع به استخراج در بلاکچین‌های دیگر کنند.

اگرچه ریون کوین به خوبی شناخته شده‌‌‌‌‌‌‌‌ نیست یا به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شناخته نمی‌شود، اما هنوز می‌توان آن را با استفاده از واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) استخراج کرد.

در این میان، برنامه صرافی FTX نیز این است که با افزایش علاقه معامله‌گران به ریون کوین، به آنها این امکان را بدهد تا از افزایش بالقوه قیمت این رمزارز بهره‌مند شوند. قراردادهای آتی به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که روی RVN سرمایه‌گذاری کنند.

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا