رمز ارز

تتر مهمترین استیبل کوین دنیا

تتر مهمترین استیبل کوین دنیا

تتر مهمترین استیبل کوین دنیا تتر به ازای هر تتری که وارد بازار می‌شود، گفته شده ۱ دلار آمریکا به‌عنوان پشتوانه این رمزارز در بانک وجود دارد. البته در این مورد شبهاتی وجود دارد و برخی تتر را متهم کرده‌اند که پشتوانه‌ای ندارد؛ این افراد معتقد هستند به ازای تمام تترهایی که تاکنون تولید شده، دلار در ذخایر بانکی نگهداری نشده است.

رمز ارز
رمز ارز

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، محدودیتی در عرضه تتر وجود ندارد و میزان عرضه‌ی آن متناسب با میزان تقاضا تغییر می‌کند؛ هرچه تقاضا برای ارز دیجیتال تتر بیشتر باشد، تولید و عرضه آن نیز از سوی نهاد کنترل کننده بیشتر می‌شود.

یک سوال: تا اینجا مشخص شد که تتر همان دلار است، پس چه تفاوتی با آن دارد؟

درست است که ارزش یک تتر برابر یک دلار است اما تراکنش‌های تتر در بستر بلاکچین انجام می‌شوند و غیرمتمرکز هستند. تنها موردی که در مورد تتر به صورت متمرکز انجام می‌شود، تولید و توزیع توکن‌های آن است.

مزایا و معایب usdt چیست؟

چرا باید روی تتر سرمایه‌گذاری کنیم؟ آیا این سرمایه گذاری منطقی است؟ مزایا و معایبی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم حتما شما را نسبت به این ارز آگاه‌تر می‌کنند.

رمز ارز
رمز ارز

مزایای تتر:

سرعت انجام تراکنش‌های تتر بالاست. این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند از فرصت‌ آربیتراژ در بازار رمزارزها استفاده کنند، مهم است (سود حاصل از تفاوت قیمت رمزارز در صرافی‌های مختلف، آربیتراژ نام دارد).
قیمت تتر ثابت است و تحت تاثیر نوسانات بازار رمزازها قرار نمی‌گیرد.
کارمزد تراکنش‌های تتر پایین است.
ارز دیجیتال تتر دارای پشتوانه است.
تتر را می‌توان به آسانی به پول نقد تبدیل کرد.

معایب تتر:

دستکاری در عرضه تتر، ممکن است روی قیمت سایر رمزارزها تاثیر بگذارد.

بیشتر سرمایه‌گذاران رمزارزی با این موضوع موافق‌اند که داشتن یک یا دو استیبل کوین در سبد دارایی‌ها، روش خوبی برای ایجاد تنوع و محافظت از ارزش آنها است.

اگر شما به طور فعال در حال معامله آلت کوین‌های پرنوسان هستید، می‌توانید با استفاده از بهترین استیبل کوین‌ ها به سرعت از سقوط ارزش دارایی‌های خود جلوگیری کنید.

گردآوری: تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا