اخبار

راهنمای بازی جدید شیبا با ارتقای بعدی این بازی منتشر خواهد شد

راهنمای بازی جدید شیبا با ارتقای بعدی این بازی منتشر خواهد شد

در این مطلب از تترفا به بررسی این خبر می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.‌‌‌‌‌‌‌

طبق گفته شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده‌‌‌‌‌ اصلی شیبا اینو، راهنمای بازی شیبا اترنیتی، هم‌زمان با ارتقای بعدی این بازی منتشر خواهد شد.

این راهنما، تمام اطلاعات در مورد نحوه انجام بازی را در اختیار کاربران قرار داده‌‌‌‌‌ و همچنین تمام کارت‌ها، میم‌ها و اسرار بازی را توضیح خواهد داد.

کوساما اضافه کرد که به‌روزرسانی‌های زیادی در دست انجام است، اما برنامه‌نویسان در حال حاضر بر توسعه مقیاس‌پذیری برنامه تمرکز کرده‌اند.

بازی شیبا اترنیتی پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام در تاریخ ۶ اکتبر در سراسر جهان منتشر شد.

این بازی توانست در رده بازی‌های کارتی در اپ‌استور به مقام اول برسد که سازندگان شیبا، آن را یک موفقیت بزرگ توصیف می‌کنند.

راهنمای بازی شیبا
راهنمای بازی شیبا

کوساما قبلا اظهار کرده بود که شیبا اترنیتی می‌تواند رقیبی برای بازی هارت‌ستون (Hearthstone) باشد که در سال ۲۰۱۸، بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن داشت.

با این حال، او جامعه شیبا را ترغیب کرد تا دراین‌باره صبورتر باشند؛ چراکه موفقیت کنونی بازی هارتستون، سال‌ها زمان برده‌‌‌‌‌ است.

هرچند که هنوز برای پیش‌بینی میزان موفقیت شیبا اترنیتی زود است، اما کوساما می‌گوید که بازی شیبا اترنیتی، امکان توسعه شیباریوم را فراهم خواهد کرد که یک راه‌حل مقیاس‌پذیری برای شیبا اینو است.

در حال حاضر، زمان دقیق انتشار شیباریوم مشخص نیست، اما کوساما به‌تازگی در توییتی اعلام کرده که این راه‌حل به‌زودی منتشر خواهد شد.

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا