اخبار

DressX برای محصولات مجازی و افزوده خود 15 میلیون دلار اختصاص داد

DressX برای محصولات مجازی و افزوده خود 15 میلیون دلار اختصاص داد

در این مطلب از تترفا به بررسی این خبر می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.‌‌‌‌‌‌‌

خانه مد دیجیتال، DressX، اعلام کرد که برای ادامه عرضه محصولات پوشیدنی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود، 15 میلیون دلار جمع‌ آوری کرده است.

علی‌ رغم اینکه کمتر از سه سال از راه‌اندازی DressX می‌گذرد، خود را در زمره قدیمی‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین بازیگران در اقتصاد ابزارهای پوشیدنی دیجیتال «تحول‌محور» و «به سرعت در حال تکامل» به حساب می‌ آورد.

اختصاص میلیون ها دلار توسط DressX
اختصاص میلیون ها دلار توسط DressX

DressX آیتم‌های مد مجازی را طراحی می‌کند تا آواتارهای مجازی بتوانند آنها را هم درون زنجیره، به عنوان NFT و هم خارج از زنجیره، به عنوان پوسته، در اکوسیستم‌های بازی غیرمبتنی بر بلاکچین، بپوشند.

بیشتر بخوانید: Wear to Earn یا لباس دیجیتال چیست؟ + معروف ترین پروژه های Wear to Earn

همچنین، این شرکت لباس‌های واقعیت افزوده (AR) ایجاد می‌کند که کاربران واقعی می‌توانند به عنوان فیلتر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بپوشند.

این شرکت در ژانویه گذشته با غول فناوری متا همکاری کرد تا لباس‌های دیجیتالی را به متاورس جهانی Horizon World این شرکت بیاورد.

مخالفان استدلال می‌ کردند:

که این شرکت با بزرگ‌ترین مخالف و مانع برای یک متاورس باز و غیرمتمرکز، متحد شده است.

مورد استفاده اصلی DressX تاکنون، رسانه‌های اجتماعی است: کاربرانی که لباس‌های دیجیتال AR را در عکس‌ های اینستاگرام می‌پوشند یا کلاه‌های مجازی را در ویدیوهای زنده می‌پوشند. چنین برنامه‌هایی نیازی به سازگاری با بلاکچین ندارند.

یکی دیگر از این فناوری‌ها، هوش مصنوعی است. در ماه آینده، DressX قصد دارد نسخه بتای برنامه‌ای را عرضه کند که با کمک هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد.

تا لباس‌ های دیجیتال را به سرعت روی تعداد زیادی عکس یا ویدیو قرار دهند، به گونه‌ای که به طور قابل توجهی روند تنظیم قطعات مد AR را سرعت بخشد.

بنیان‌گذاران DressX می‌گویند که افزایش ۱۵ میلیون دلاری سرمایه آنها به این شرکت اجازه می‌دهد تا مقیاس‌پذیری را به‌ویژه در بخش فنی آغاز کند.

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا