مقالات

دارایی های دیجیتال و بررسی مزایای تتر در بستر بین المللی

دارایی های دیجیتال و بررسی مزایای تتر در بستر بین المللی

دارایی های دیجیتال و بررسی مزایای تتر در بستر بین المللی با به بوجود آمدن دارایی‌های دیجیتال، نقطه عطفی در تاریخ پول و تجارت پدید آورده است. دارایی‌های دیجیتالی ویژگی‌های منحصر به فرد و هدفمند متنوعی را در سراسر جهان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همانطور که دارایی‌های دیجیتال ممکن است اشکال مختلف و مزایای بی‌شماری برای کاربران داشته باشند، تتر و سایر استیبل‌کوین‌ها نیز می‌توانند برای مردم دنیا بسیار مفید و کاربردی باشند.

مزایای تتر
مزایای تتر

توکن‌های تتر (USDt) دارای مزایای قابل توجهی در سطح بین‌المللی هستند. پذیرش قانونی بیت کوین (Bitcoin) به عنوان وجه رایج توسط السالوادور (El Salvador)، شاید به منزله‌ی سرآغاز دوره‌ای تاریخی و یا شروع دوره شتابدهی قابل توجه، برای تأثیر گذاشتن بر دارایی‌های دیجیتال در سطح بین‌المللی باشد. در چنین شرایطی، بررسی مزایای ویژه تتر برای اقتصادهای جهانی حائز اهمیت است.

کیفیت و دسترسی به زیرساخت‌های مالی در نقاط مختلف دنیا بسیار متفاوت است. بیش از 2 میلیارد نفر به حساب بانکی دسترسی نداشته و حتی افراد بیشتری نیز به زیرساخت‌های مالی مطمئن و امن دسترسی ندارند. این وضعیت در مناطقی که ارزی پایدار و قابل اعتماد ندارند، نیز پیچیده‌تر می‌شود.

این مشکلات را می‌توان ناشی از عوامل زیر دانست:

  1. عدم دسترسی به بانک‌ها و حساب‌های بانکی.
  2. خدمات مالی که کاربر ممکن است در آنها به دلیل سرقت یا قصور در انجام خدمات، پول خود را از دست بدهد.
  3. کاهش ارزش پول و فساد.

در بسیاری از مناطق، همه این مسائل بر پایه یکدیگر بوجود می‌‌آیند و یا ترکیبی از این عوامل هستند.

تتر، راه‌حلی‌ جایگزین برای افرادی که نمی‌توانند به خدمات بانکی دسترسی داشته باشند

دارایی های دیجیتال
دارایی های دیجیتال

 

برخی از افراد نمی‌توانند به بانک‌ها یا خدمات مالی دسترسی داشته باشند، یا قادر به پس‌انداز پول خود نبوده و ارتباط آنها با اقتصاد جهانی قطع است. به همین دلیل، آنها مجبور به ذخیره پول نقد می‌باشند. در این صورت فرد در معرض سرقت قرار می‌گیرد و هیچ‌گاه نمی‌توانند به اقتصاد دیجیتال بین‌المللی دسترسی داشته باشند.

تتر با دسترسی به معادل خدمات بانکی واقعی (نگهداری وجوه و انتقال آنها) این چالش‌ها را دور می‌زند و کاربر تنها نیاز به دسترسی به اینترنت دارد. علاوه بر این، تتر این خدمات را به گونه‌ای ارائه می‌دهد که کاربر را از نوساناتی که ممکن است برای دارایی‌های دیجیتال دیگر اتفاق بیفتد، ایمن نگاه می‌دارد.

توکن‌های تتر را می‌توان راحت‌تر از پول نقد فیزیکی ذخیره کرد و ماهیت و هویت دیجیتالی را دارا می‌باشند.

تتر، همچنین امکان دسترسی کاربران به بازارهای جهانی را راحت‌تر کرده است، حتی برای کسانی که به خدمات بانکی نیز دسترسی دارند.

گردآوری: تترفا

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا