آموزشمقالات اختصاصی

ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu inu) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu inu) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu inu) را می توان بخشی از میم کوین ها دانست که در مدت بسیار کوتاه به رشد قیمتی فوق العاده ای در بازار ارزهای دیجیتال دست یافت.

مقدمه

کیشو اینو (Kishu inu)، یکی از چندین توکنی است که با الهام از دوج کوین ساخته شده است. این توکن را می توان بخشی از میم کوین ها دانست که در مدت کوتاهی به رشد قیمتی قابل توجهی دست یافت. اکثر افراد به دلیل رشد قیمتی قابل توجه آن به سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال تمایل زیادی دارند. ممکن است سوالات مختلفی ذهن کاربران را در مورد رمز ارز کیشو و آینده قیمتی آن به خود درگیر کرده باشد. این مطلب را از این رو تهیه نموده ایم تا بتوانیم به سوالات شما عزیزان در مورد این ارز دیجیتال نوظهور پاسخ دهیم.

در مورد ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu inu) چه می دانید؟
در مورد ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu inu) چه می دانید؟

در مورد ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu inu) چه می دانید؟

کیشو اینو به عنوان یک میم کوین با تصویر یک سگ به بازار رمز ارزها ورود نمود. این رمز ارز به عنوان رقیب دوج کوین معروف است. Kishu inu در آگوست سال 2020 به افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال معرفی شد. یکی از مهمترین مزایای این پلتفرم می توان به توزیع 2 درصد از کارمزد معاملاتی خود به عنوان پاداش به هولدرها اشاره نمود.

آن دسته از افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند می دانند که خرید رمز ارزهای تازه می تواند ریسک بالایی داشته باشد. به همین خاطر باید با بررسی لازم در مورد آینده قیمتی ارزهای دیجیتال جهت سرمایه گذاری روی بهترین رمز ارز اقدام نمود. تیم توسعه دهنده این میم کوین، هدف از طراحی این رمز ارز را حل مشکلات کاربران جهت انجام آسان تراکنش ها در بازار ارزهای دیجیتال عنوان کرده اند.

در این رابطه بخوانید: ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟ + تحلیل ارز دیجیتال دوج کوین

معرفی کامل ارز دیجیتال کیشو اینو
معرفی کامل ارز دیجیتال کیشو اینو

معرفی کامل ارز دیجیتال کیشو اینو

پروژه ارز کیشو اینو خود را با عبارت ((میم کوین کوچک با آرزوهای بزرگ)) به سرمایه گذاران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. این پروژه با دنبال کردن اهداف خود در بخش دیفای به دنبال ایجاد تغییر در چگونگی انجام آسان تراکنش ها می باشد. گزارش منتشر شده توسط پروژه کیشو حاکی از رسیدن این ارز دیجیتال به بیش از دو میلیارد دلار می باشد. نکته مهم دیگر این است که ارز کیشو و بیبی دوج، شباهت فوق العاده ای با همدیگر دارند. به عنوان مثال، سایت انتخابی و همچنین نماد آنها شبیه به یکدیگر می باشد. آن دسته از کاربران ایرانی فعال در حوزه کریپتوکارنسی ها می توانند از این رمز ارز به راحتی در معاملات خود استفاده نمایند. زیرا این توکن از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

در این رابطه بخوانید: ارز بیبی دوج (Babydoge) چیست؟ و امنیت این ارز چگونه است؟

ارز دیجیتال کیشو اینو از چه نمادی استفاده می کند؟
ارز دیجیتال کیشو اینو از چه نمادی استفاده می کند؟

ارز دیجیتال کیشو اینو از چه نمادی استفاده می کند؟

کیشو اینو، نوعی ارز رمزنگاری شده بر پایه بلاکچین اتریوم می باشد. اسم این ارز دیجیتال مشابه ارز داگی کوین بوده که اسم آن هم از نام سگ شیبا اینو گرفته شده است. در بازار رمز ارزها، این ارز دیجیتال با نماد اختصاری Kishu inu شناخته می شود.

اعضای تیم توسعه دهنده پروژه کیشو اینو

اعضای تیم توسعه دهنده کیشو اینو به مانند سایر میم کوین ها و پروژه های آنها، گمنام هستند. در اکثر مواقع، این پروژه خود را برادر کوچک دوج کوین به کاربران معرفی می کند. اما به طور کلی، اسامی اعضای تیم توسعه دهنده این پروژه و دلایل یکسان بودن نماد آن با دوج کوین در هاله ای از ابهام می باشد. اما با توجه به در دسترس بودن داده های محدود آن می توان گفت که مقر این پروژه در ژاپن است. از جمله مهمترین مزایای استفاده از ارز Kishu inu  می توان به سرعت بالای معاملات در زمان بسیار کوتاه، هزینه کم آن و توزیع عادلانه سود به کاربران اشاره نمود.

نحوه فعالیت کیشو اینو

همانطور که در جملات بالا اشاره نمودیم، پلتفرمی که برای این ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد اتریوم می باشد. این ارز دیجیتال با سوزاندن و توزیع مجدد از ایجاد حباب در بازار جلوگیری می کند. در واقع با سوزانده شدن یک درصد از کارمزد هر معامله، یک درصد از کارمزد به عنوان پاداش بین توزیع کنندگان تقسیم می شود. همین امر باعث تقسیم عادلانه توکن بین کاربران خواهد شد.

تعداد توکن های این ارز دیجیتال، 100,000,000,000,000,000 بوده که در هر معامله 2 درصد کارمزد به عنوان پاداش واقعی به شرکت کنندگان تعلق می گیرد. این پروژه از طریق صرافی رسمی غیر متمرکز (کیشو سواپ)، امکان تعویض هر توکن با استاندارد ERC20 را با رمز ارزهای دیگر برای دارندگان این توکن فراهم می کند. از جمله بهترین صرافی هایی که می توانید از طریق آن به خرید و فروش کیشو اینو بپردازید، صرافی یونی سواپ می باشد.

در این رابطه بخوانید: یونی سواپ چیست؟ و پروتکل نقدینگی خودکار در این صرافی چگونه عمل می کند؟

کیف پول های معتبر جهت خرید و فروش ارز کیشو اینو

بعد از پیدا کردن یک صرافی معتبر جهت خرید و فروش کیشو اینو نیاز به یک کیف پول دیجیتالی دارید. بدین صورت شما می توانید به طور کامل از رمز ارز مورد نظر خود محافظت و نگهداری نمایید. در این مورد توصیه ما به شما، انتخاب معتبرترین کیف پول هایی است که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. از جمله بهترین کیف پول های دیجیتالی با امنیت بالا که از رمز ارز کیشو پشتیبانی می کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

نتیجه گیری

در این مطلب از سایت تترفا سعی نمودیم تا شما عزیزان را با ارز دیجیتال کیشو اینو و ویژگی های آن آشنا نماییم. در حال حاضر، ارز Kishu inu با بیش از 110 هزار هولدر توانسته به محبوب ترین میم کوین در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. شما می توانید با داشتن مقداری تتر در کیف پول دیجیتالی خود جهت خرید این رمز ارز اقدام نمایید. از جمله مهمترین مزایای استفاده از این رمز ارز، کارمزد پایین آن می باشد. اگر جزو آن دسته از افراد ریسک پذیر در حوزه ارز دیجیتال هستید می توانید با سرمایه گذاری روی این توکن به صورت کوتاه مدت یا میان مدت به درآمدهای قابل توجهی دست یابید. آینده قیمتی این رمز ارز به خوبی پیش بینی شده است. البته تا زمانی که توسعه دهندگان آن، تمام برنامه های خود را اجرا نمایند.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا