اخبار

آن چیزیی که درمورد بخش تاریک دوج کوین باید بدانید

آن چیزیی که درمورد بخش تاریک دوج کوین باید بدانید

آن چیزیی که درمورد بخش تاریک دوج کوین باید بدانید این است که از کلاهبرداری‌های پانزی تا سوءاستفاده از کودکان، شرکت الیپتیک (Elliptic) نحوه سوءاستفاده مجرمان از دوج کوین (DOGE) را نشان می‌دهد.

دوج کوین
دوج کوین

در تاریخ ۲۲ ژوئن، الیپتیک، ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل‌های مرتبط با بلاکچین و متخصص در پیشگیری از جرایم مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال، نتایج تحقیقات جدید خود در مورد استفاده مجرمان و خلافکاران از دوج کوین، رمزارز مورد علاقه ایلان ماسک، برای ارتکاب اعمال غیرقانونی را منتشر کرد.

به گزارش الیپتیک، از دوج کوین برای کلاهبرداری‌های اینترنتی، طرح‌های تقلبی، ترفندهای پانزی و سایر جرایم جدی‌تر مانند تروریسم، معاملات مواد مخدر و سوءاستفاده از کودکان، استفاده می‌شود.

از جمله طرح‌ها و اقدامات صورت‌گرفته توسط مجرمان، می‌توان به گروه پلاس توکن (PlusToken) که در آن ۲۰ میلیون دلار دوج کوین ضبط شد و سرقت ۱۱۹ میلیون دلاری دوج کوین در چین که مرتبط با یک طرح پانزی در ترکیه بود، را نام برد.
به گفته الیپتیک، حتی اگر میلیون‌ها دلار دوج کوین برای طرح‌های کلاهبرداری جابجا شود، اکثر این فعالیت‌ها به اندازه تامین مالی تروریسم یا سوءاستفاده از کودکان وخیم‌ نیستند.

طی برآوردهای این شرکت، ارزش دوج کوین‌های جابجاشده برای تامین مالی تروریسم، حدود ۴۰ هزار دلار است. این نشان می‌دهد که مجرمان در حال استفاده از دوج کوین برای فرار از توجه مقاماتی استفاده می‌کنند که روی بیت کوین یا اتریوم متمرکز شده‌اند.

گردآوری: وبلاگ تترفا

منبع: cryptopotato

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا