اخبار

توصیه های اقتصاددان اسرائیلی درباره مقررات ارز های دیجیتال

توصیه های اقتصاددان اسرائیلی درباره مقررات ارز های دیجیتال

در این مطلب از تترفا به بررسی این خبر می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.‌‌‌‌‌‌‌

این اقتصاددان ارشد گفت که ناظر ارائه ‌دهندگان خدمات مالی و سازمان اوراق بهادار اسرائیل باید اختیارات بیشتری برای نظارت بر صنعت داشته باشند.

این اقتصاددان ارشد اسرائیل فهرستی از توصیه‌ها را در مورد نحوه برخورد سیاست‌گذاران با قوانین دارایی‌های دیجیتال در این کشور به منظور افزایش ایمن پذیرش کریپتو ارائه کرده است.

شیرا گرینبرگ، اقتصاددادن ارشد وزارت دارایی، در گزارشی 109 صفحه ای که در 28 نوامبر به وزیر دارایی ارائه شد.

بررسی توصیه های اقتصاددان ارشد اسرائیل
بررسی توصیه های اقتصاددان ارشد اسرائیل

خواستار یک چارچوب نظارتی جامع‌تر شد که پلتفرم‌های تجاری و صادرکنندگان ارزهای دیجیتال را در یک راستا قرار دهد و اختیارات را گسترش دهد. به رگولاتورهای مالی آن داده شده است.

توصیه های اقتصاددان اسرائیلی :

گرینبرگ توصیه کرد که اسرائیل باید با تحمیل الزامات مجوز سختگیرانه‌تر بر پلتفرم‌های معاملاتی و صادرکنندگان ارزهای دیجیتال و همچنین اطمینان از مدیریت امن‌تر وجوهی که از دارایی‌های دیجیتال سرچشمه می‌گیرد.

اطمینان و حمایت از سرمایه‌گذاران را بهبود بخشد.

او همچنین توصیه کرد که ناظر ارائه دهندگان خدمات مالی دارای اختیارات گسترده‌تری برای نظارت بر قوانین صدور مجوز و ایجاد چارچوب مالیاتی جامع‌تر برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال باشد.

اختیارات گسترده‌ای برای اداره اوراق بهادار اسرائیل نیز توسط گرینبرگ توصیه شد، او اظهار داشت که این اختیارات برای اطمینان از اینکه آیا یک دارایی دیجیتال در محدوده قوانین اوراق بهادار اسرائیل قرار می‌گیرد.

و برای نظارت بر فعالیت ارائه دهندگان خدمات پرداخت در فضای رمزنگاری مورد نیاز است.

در رابطه با قوانین، گرینبرگ به نیاز به اجرای قوانین مجوز و نظارت خاص برای صادرکنندگان استیبل کوین، به همراه پیشنهاد ایجاد یک کمیته بین وزارتی برای بررسی و تنظیم سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین DAO اشاره کرد.

وی افزود: مهم است که سیاست‌گذاران و قانونگذاران مفهوم بی طرفی فناوری را هنگام اجرای قوانین مرتبط با دارایی‌های دیجیتال در نظر بگیرند.

آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی، گرینبرگ را به خاطر کارش تحسین کرد.

و گفت این گزارش”جامع‌ترین و به روزترین گزارشی است که در حال حاضر در مورد این موضوع برای استفاده دولت در اسرائیل موجود است.

” و او انتظار دارد که “گزارش به عنوان مبنایی برای استفاده دولت باشد.”

منبع: Cointelegraph

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا