آموزشمقالات اختصاصی

ارز دیجیتال فگ (Feg)؛ پیشبینی آینده قیمتی فگ در بازار رمز ارزها

ارز دیجیتال فگ (Feg)؛ پیشبینی آینده قیمتی فگ در بازار رمز ارزها

ارز دیجیتال فگ (Feg)، یکی از جدیدترین رمز ارزهای پیشرو در حوزه دیفای به شمار می رود. در ادامه مقاله به اطلاعات جامعی در مورد این رمز­ارز اشاره شده است.

ارز دیجیتال فگ (Feg) چیست؟

امروزه، رمز ارزهای جدیدی به بازار ارزهای دیجیتال ورود کرده است. ارز فگ یکی از رمز ارزهای نوظهور بوده که در سال 2021 به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد. اگر می خواهید در مورد فعالیت این رمز ارز و نحوه فعالیت آن بدانید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار شما علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال قرار خواهیم داد.

ارز دیجیتال فگ (Feg) چیست؟
ارز دیجیتال فگ (Feg) چیست؟

در مورد ارز دیجیتال فگ (Feg) چه می دانید؟

اگر در دنیای آلت کوین ها و شت کوین ها فعالیت کرده باشید، احتمالا نام ارز دیجیتال فگ را شنیده اید. در واقع، ارز فگ را می توان یک ارز دیجیتال پیشرو در حوزه دیفای دانست. طراحی و راه اندازی این ارز دیجیتال بر پایه فناوری بلاک‌چین اتریوم (ERC-20) و شبکه هوشمند بایننس (BEP-20) است. هدف اصلی توسعه دهندگان این پلتفرم کاهش gas پروژه‌های دیفای، ایجاد سیستم پاداش و ارائه امنیت بالا برای کاربران می باشد. در واقع، این پروژه به منظور ایجاد شبکه DeFi یا غیرمتمرکز طراحی شده است. ارز feg به عنوان توکن اصلی و اختصاصی این پروژه به علاقه مندان ارزهای دیجیتال معرفی شده است. ناگفته نماند که این توکن، نوعی دیگر از میم کوین ها بوده که به خاطر عدم پشتوانه محکم باید از قبل تمام جوانب را جهت ورود به این بازار سنجید.

در مورد ارز دیجیتال فگ (Feg) چه می دانید؟
در مورد ارز دیجیتال فگ (Feg) چه می دانید؟

آشنایی با مهمترین ویژگی های ارز دیجیتال فگ

ارز دیجیتال فگ از همان ابتدای ورود به بازار رمز­ارزها توانست محبوبیت زیادی را در بین اکثر کاربران به دست آورد. این رمز ارز دارای یک سری ویژگی های مهم بوده که باعث شده کاربران زیادی جهت خرید آن اقدام نمایند. از جمله مهمترین ویژگی های این رمز ارز می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ارز دیجیتال Feg یک توکن غیرمتمرکز بدون مالکیت حقیقی یا حقوقی می باشد.
  • یکی از مهمترین ویژگی های این رمز ارز، خاصیت ضد تورمی آن می باشد. به عبارتی، تنها یک درصد از مبلغ هر تراکنش این رمز ارز به عنوان مالیات در نظر گرفته شده که بین هولدرهای آن توزیع خواهد شد. یک درصد دیگر این مبلغ هم در فرایند توکن سوزی از بین خواهد رفت.
  • عرضه توکن فگ بر اساس یک سیستم عادلانه بوده که مبادلات تنها بین دارندگان این رمز ارز انجام خواهد شد.
  • تصمیمات گرفته شده در این پلتفرم در جهت منفعت جوامع و کمک به امور خیریه انجام می شود.

چه سرویس هایی در قالب ارز دیجیتال فگ ارائه شده است؟

پروژه فگ با ارائه پروژه های خاصی توانسته است که کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید. در ادامه به معرفی این سرویس ها در قالب ارز دیجیتال فگ خواهیم پرداخت.

FEGex (صرافی وسواپ)

FEGex، یک صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره ای بوده که اجرای آن بر روی بلاک چین اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس امکان پذیر است. در واقع، هر رمز ارز موجود در این صرافی در صورت تامین نقدینگی پروژه آن از امکان معامله و جابجایی بین تمام زنجیره‌های پشتیبانی‌شده در فگ برخوردار خواهد شد. از جمله قابلیت های این صرافی غیرمتمرکز می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • با سپرده گذاری توکن در smartswap می توان کارمزد و سواپ و گس کمتری پرداخت کرد.
  • با استفاده از FEGchart، تحلیل تکنیکال ابزارها و نمودارها برای کاربران و تحلیلگران آسان تر خواهد شد.
  • با استفاده از قابلیت Gas-Rebates، امکان بازگرداندن بخشی از هزینه گس تریدرها به صورت نقدی وجود خواهد داشت.
  • با استفاده از قابلیت استکینگ، تراکنش های انجام شده در قالب fBNB و fETH در این صرافی به میزان 0.12 درصد ارز ارزش دلاری آن به هولدرهای ارز فگ می رسد.
  • کارمزد این صرافی کمتر از 0.3 درصد بوده که در مقایسه با صرافی های دیگر پایین تر گزارش شده است.
fWrap (رپد کردن توکن)

رپد کردن ارزهای دیجیتال از جمله دیگر قابلیت های صرافی fegex به شمار می رود. به عبارتی کاربر می تواند با پرداخت یک درصد مالیات، رمز ارز مورد نظر را wrap یا unwrap کرد. رپد کردن یکی از راهکارهای کاربردی جهت از بین بردن محدودیت ها و انجام معاملات روی شبکه های غیر بومی می باشد. در واقع با این کار امکان انتقال توکن ها از شبکه ای به شبکه دیگر، به راحتی میسر خواهد شد.

رصد توکن‌های در گردش و وضعیت بازار
رصد توکن‌های در گردش و وضعیت بازار
FEGtrack (رصد توکن‌های در گردش و وضعیت بازار)

با استفاده از این نرم افزار امکان رصد توکن های در گردش امکان پذیر می باشد. در واقع، مقدار توکن‌های در گردش یا سوزانده شده، ارزش توکن‌ها، نمایش لحظه‌ای بالانس توکن‌ها و میزان پاداش با استفاده از این نرم افزار قابل مشاهده خواهد بود.

FEGfaucet (دریافت هدیه)

ارز دیجیتال فگ، ارز دیجیتال نوظهوری است که به تازگی پا به میدان گذاشته است. کاربران کمی به دلیل میم کوین بودن آن جهت سرمایه گذاری روی این رمز ارز اقدام می کنند. هدف از طراحی این نرم افزار جذب و تشویق کاربران جهت ورود به پلتفرم فگ می باشد. این کار با دریافت هدیه و جایزه به کاربران جهت ترغیب به سرمایه گذاری انجام می شود.

پیشبینی آینده قیمتی ارز دیجیتال فگ

کاربران به دلیل عدم پشتوانه قوی ارز دیجیتال فگ با نگرانی های زیادی جهت سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز مواجه شده اند. اما با این حال، پیشرفت چشمگیری را در قیمت این رمز ارز شاهد بوده ایم. آینده قیمتی این رمز ارز تا پایان سال 2022، 0/00000005 دلار و تا پایان سال 2028، 0/00000022 دلار پیش بینی شده است.

به طور کلی نمی توان کاربران را جهت سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال سوق داد. زیرا هر گونه پیشرفت و افزایش قیمت به محقق شدن اهداف توسعه دهندگان ارز فگ بستگی خواهد داشت. در صورت تحقق هر کدام از اهداف این پروژه می توان آینده قیمتی مناسبی را برای این رمز ارز متصور شد.

کلام آخر

ارز دیجیتال فگ را می توان یکی از جدیدترین رمز ارزهایی دانست که استفاده از آن به دلیل ویژگی هایی که داشته در بین بسیاری از کاربران رایج شده است. در این مقاله سعی بر آن بوده تا شما را با مهمترین ویژگی های این رمزارز و پیش بینی آینده قیمتی آن آشنا نماییم. امیدواریم که با تهیه این محتوا توانسته باشیم اطلاعات کاربردی مهمی را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا