آموزشمقالات اختصاصی

آشنایی با ارز دیجیتال تتر بهترین سرمایه گذاری برای کاربران ایرانی

آشنایی با ارز دیجیتال تتر بهترین سرمایه گذاری برای کاربران ایرانی

آشنایی با ارز دیجیتال تتر بهترین سرمایه گذاری برای کاربران ایرانی که یکی از بهترین استیبل کوین های بازار رمز­ارز بوده که گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری در بین کاربران ایرانی به شمار می رود.

معرفی با ثبات ترین ارز دیجیتال
معرفی با ثبات ترین ارز دیجیتال

معرفی با ثبات ترین ارز دیجیتال:

ارز دیجیتال تتر را می توان یکی از محبوب ترین استیبل کوین های بازار رمز­ارز دانست که جهت سرمایه گذاری به کاربران توصیه می شود. اگر شما جزو آن دسته از سرمایه گذاران فعال در دنیای رمز ارزها هستید، حتما با این واژه آشنایی دارید. ارز تتر، یک نوع دلار آمریکا در بستر بلاک چین بوده که در بازار ارزهای دیجیتال با نماد USDT معامله می شود. از جمله مهمترین مزایای استفاده از USDT در بازار ارزهای دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شما با استفاده از تتر می توانید انتقال پول به هر نقطه از جهان را در کمترین زمان ممکن به راحتی انجام دهید.
  • قیمت تتر در مقایسه با قیمت سایر ارز های دیجیتال، با ثبات تر بوده که هر واحد آن با یک دلار آمریکا برابری می کند.
  • کاربردهای استفاده از تتر تنها به مبادله ارزها و یا انتقال دارایی ختم نمی شود.
  • اکثر صرافی های آنلاین و پلتفرم های فعال در حوزه ارز دیجیتال از سکه پایداری نظیر: تتر، استفاده می کنند.

متاسفانه با وجود تحریم ها، امکان ارائه هیچ گونه خدماتی در سیستم های مالی و بانکی برای کاربران ایرانی وجود ندارد. تتر به عنوان یک ارز ثابت امکان نقل و انتقال پول به خارج از کشور را به راحتی برای ایرانی ها فراهم می کند.

آشنایی با نحوه کار ارز دیجیتال TETHER در بازار رمز ارزها:   

شاید برای اکثر خوانندگان گرامی جای سوال باشد که امنیت تتر در بازارهای ارز دیجیتال به چه نحوی خواهد بود. قبل از پاسخگویی به این سوال، بهتر است در ابتدا به نحوه کار USDT در بازار بپردازیم. تتر بر روی 13 شبکه بلاک چین، قابل دسترسی خواهد بود. اما در حال حاضر می توان چهار شبکه را نام برد که در مقایسه با سایر شبکه های بلاک چین، کاربردی تر هستند. کاربران باید به نوع شبکه بلاک چین مورد استفاده جهت انتقال رمز­ارزهای خود، توجه ویژه ای داشته باشند. در این زمینه باید آدرس نوع شبکه تتر را مد نظر قرار داده و با توجه به این مورد، نقل و انتقالات خود را به راحتی انجام دهند. جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه به پرکاربردترین شبکه های این رمز­ارز اشاره کرده ایم.

آشنایی با نحوه کار ارز دیجیتال
آشنایی با نحوه کار ارز دیجیتال

·       شبکه OMNI:

یکی از روش ها جهت ارسال دریافت و انجام معاملات USDT، بر روی شبکه بلاک چین بیت کوین بوده که از پروتکل اُمنی لایر پیروی می کند. آدرس کیف پول تتر را می توانید با آدرس 1 یا 3 و عبارت bc1 شناسایی نمایید.

·       شبکه ERC 20:

شبکه ERC 20، رایج ترین توکن بر بستر بلاک چین اتریوم بوده که یکی از گزینه های پیشنهادی جهت انجام معاملات USDT به شمار می رود. آدرس کیف پول تتر این شبکه را می توانید با عبارت X0 به راحتی شناسایی کنید.

·       شبکه TRC 20:

یکی دیگر از روش ها جهت ارسال دریافت و انجام معاملات USDT، بر روی شبکه بلاک چین ترون بوده که از پروتکل TRC 20 پیروی می کند. آدرس این کیف پول را می توانید با عبارت TX به راحتی پیدا کنید.

·       شبکه BEP 20:

این شبکه را می توان یکی از سریعترین و بهترین شبکه ها جهت ارسال، دریافت و انجام معاملات ارز دیجیتال تتر دانست. شبکه BEP 20  از استاندارد بایننس اسمارت چین پیروی می کند. آدرس کیف پول این شبکه به مانند اتریوم بوده و با عبارت X0، آغاز می شود.

سرمایه گذاران با توجه به علاقه خود می توانند معاملات تتر را بر روی هر کدام از این شبکه ها انجام دهند. البته جا دارد بگوییم که شبکه ترون در مقایسه با سایر شبکه ها از کارمزد کمتر و سرعت انتقال بیشتری جهت انجام معاملات USDT برخوردار است. به همین خاطر است که توجه اکثر کاربران به شبکه ترون جهت انجام سرمایه گذاری جلب می شود.

امنیت TETHER
امنیت TETHER

امنیت TETHER در بازارهای ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی:

آیا با نگهداری USDT در کیف پول ارز دیجیتال، امکان بلوکه شدن آن برای کاربران ایرانی وجود خواهد داشت؟ یکی از مهمترین نگرانی های کاربران ایرانی در مورد بلوکه شدن ارز دیجیتال و مشکلات مربوط به نقدینگی آن است. با توجه به قرارداد هوشمند تتر در سایت، این کمپانی می تواند در شرایط ویژه از نقل و انتقال و خرج کردن ارزهای کاربران جلوگیری کند. با توجه به تحریم ایران از سوی آمریکا، امکان بلوکه شدن ارزهای دیجیتال کاربران ایرانی از سوی این کمپانی وجود دارد. این مورد می تواند هشدار و زنگ خطری برای سرمایه گذاران ایرانی به شمار رود. بحث مسدودسازی تتر از همان ابتدا در قرارداد این کمپانی وجود داشت. اما از آنجا که تتر، یک استیبل کوین متمرکز بوده در شرایط خاص می توانند از دسترس کاربران ایرانی خارج شوند. البته نگرانی زیادی در این باره وجود ندارد. شما می توانید با انجام یک سری فعالیت ها، امنیت دارایی خود را حفظ کنید.

تترفا؛ بهترین مرجع خرید و فروش ارز دیجیتال تتر:

مجموعه تترفا، یکی از امن ترین و معتبرترین صرافی های خرید تتر و فروش تتر در کشور بوده که کاربران ایرانی می توانند با خیال راحت به انجام معاملات این ارز دیجیتال بپردازند. تترفا از همان ابتدا با ارائه قیمت لحظه ای تبادل USDT، مهمترین اقدام را جهت شفاف سازی در بازار رمز­ارز انجام داد. عملکرد شرکت تتر، واضح بوده و جهت جلب اعتماد کاربران، لیست دارایی های خود را به صورت آشکار برای آنها به اشتراک گذاشته است. پس میتوان گفت که تتر برای سرمایه گذاری برای کاربران ایرانی، گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. در این راستا، سایت تترفا جهت حفظ امنیت معاملات کاربران از کیف پول های متغیر استفاده کرده و این تضمین را به آنها داده تا با خیال راحت به خرید و فروش تتر بپردازند. از جمله مهمترین مزایای این سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تجربه تبادل امن برای کاربران
  • رابط کاربری آسان
  • بازار بین کاربران
  • واریز آنی تتر و تومانی
  • امکان خرید و فروش سریع
  • احراز هویت سریع و آسان برای کاربران سایت
  • خدمات 24 ساعته هر روز هفته
  • انجام تراکنش با کمترین کمیسیون
  • امکان انتقال بین کیف پول کاربران
  • امکان مشاهده تاریخچه تراکنش ها
  • قیمت به صرفه برای خرید و فروش تتر
  • پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل
  • امکان دریافت پاداش میلیونی و سود مادام العمر از طریق کد معرف
  • افزایش اعتبار کیف پول تومانی و کیف پول تتری با قابلیت افزایش اعتبار نامحدود

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا