مقالات

ارز دیجیتال کینگ مانی چیست؟ و این ارز چه هدفی دارد؟

ارز دیجیتال کینگ مانی چیست؟ و این ارز چه هدفی دارد؟

در این مطلب از تترفا به بررسی ارز کینگ مانی می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.‌‌‌‌‌‌‌

در این مقاله از سری کلاهبرداری های کریپتو، ارز دیجیتال کینگ مانی با نماد KIM بررسی شده‌‌‌‌‌ است.

این ارز دیجیتال به دلیل قیمت بالا مدت هاست مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و سوالات و شبهات زیادی در مورد آن وجود دارد.

در این میان نکاتی در مورد این پروژه وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • اولین چیزی که باید به آن فکر کنید توسعه دهندگان این رمزارز هستند که هیچ اطلاعاتی در مورد آنها وجود ندارد و تنها یک آدرس در وب سایت کینگ مانی کافی است!
  •  نکته دوم مربوط به وایت پیپر پروژه است که توضیح کاملی از چیستی الگوریتم اجماع KingMoney نمی‌دهد و با توجه به اطلاعات کاوشگر آن بلوک‌های جدیدی اضافه می‌شود!
  •  نکته سوم مربوط به نقشه راه پروژه است که در مورد خود پروژه و مسیر آن توضیحاتی ارائه نمی شود و درج شده در سایت کوین مارکت کپ نیز تا حدی به عنوان یک دستاورد ذکر شده است!
  •  نکته چهارم در مورد صرافی هایی است که این ارز در آنها خرید و فروش می شود و یکی از این ارزها utbyte است که به نظر می رسد فقط برای تجارت ایران ساخته شده است چرا که قیمت این ارز همیشه افزایشی است! صرافی دیگر p2pb2b است که البته صرافی شناخته شده ای نیست و به لیست کردن پروژه های کلاهبرداری معروف است!
ادامه مطلب:

کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال پایانی ندارد و این بار خطرات کلاهبرداری کینگ مانی در انتظار کاربران ایرانی است که به فکر سود بیشتر در این زمینه هستند.

King Money نام ارز دیجیتال جدیدی است که وارد فضای کیف پول Utibyte شده است.

وجود کلاهبرداری در این حوزه قابل نقد نیست زیرا ظهور چنین اتفاقاتی در جریان شکل گیری و توسعه مفهومی جدید دور از انتظار نیست.

از افرادی که در این زمینه فعال هستند و قبل از شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال تحقیق نمی کنند، این باید مورد انتقاد قرار گیرد.

رشد و توسعه و کسب اطلاعات کافی قبل از هر اقدامی در واقع عاقلانه ترین کار است. ارز دیجیتال کینگ مانی نیز با کمبود اطلاعات و بدرفتاری با کاربران سروکار دارد.

اگر بدانید که پایان این پروژه به کجا مربوط می شود و سودی که بنیانگذاران به دست خواهند آورد، شاید سرمایه گذاری را متوقف کنید و برای آن وقت بگذارید یا به سرمایه گذاری ادامه دهید. اما پیشگیری بهتر از درمان است. پس با این مقاله همراه باشید.

کینگ مانی چیست و چه هدفی دارد؟

اجرای پروژه کینگ مانی مربوط به دیروز و امروز نیست، این پروژه مدت هاست که در بازار حضور داشته و قربانیان زیادی را به دام انداخته است.

کینگ مانی در هیچ صرافی معتبری عرضه نمی شود و گفته می شود امکان تبدیل آن به بیت کوین وجود دارد.

البته در حال حاضر چنین موردی صحت دارد اما نمی توان آن را امری عادی در آینده دانست و ادعا کرد که در آینده امکان چنین تحولی وجود دارد. با این حال، این پروژه یک کلاهبرداری بازاریابی شبکه ای است.

در واقع هدف اصلی ارز دیجیتال کینگ مانی، تسهیل انتقال ارزش در بازار جهانی است.

یعنی انتقال آسان سود در بازاریابی شبکه ای. به عبارت ساده تر:

تبدیل ارزهای مختلف به کینگ مانی، آن را به یک ارز محبوب و مهم تبدیل کرد.

ارز کینگ مانی چیست؟
ارز کینگ مانی چیست؟

این امر بوروکراسی حمل و نقل بین کشورها و سازمان های مختلف را کاهش می دهد و به بازاریابی شبکه ای کمک می کند.

در نتیجه سرعت انتقال ارزش ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و سرعت توسعه انتقال و نقدینگی نیز افزایش می یابد.

در واقع، به جای استفاده از وجوه برای انتقال ارزش یا کمیسیون، از ارزش قابل انتقال برای جابجایی در شبکه استفاده می شود.

بنابراین فعالیت های اصلی این ارز دیجیتال شامل سه بخش است:

  • ایجاد و انتقال ارزش در سیستم بازاریابی شبکه ای
  • جایگزینی برای انتقال کمیسیون برای انجام یک کار
  • جایگزینی برای انتقال پول و کالا در شبکه

چرا ارز دیجیتال کینگ مانی کلاهبرداری است؟

در واقع در ابتدا باید بگوییم که این رمزارز را نمی توان در حد فوین کوین یا بیلیون کوین دانست زیرا کار تبدیل آن به بیت کوین قبلا انجام شده است.

البته نحوه معروف شدن آن را می توان بیت کوین دانست. عدد نجومی بیان شده برای ارزش بازار آن اولین و مهمترین نکته تقلب است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

به جز در این مورد، با توجه به نقل صریح بیت کوین نیوز، کلاهبرداری 80 درصدی ICO و نامشخص بودن این پروژه، کلاهبرداری بودن آن واضح و آشکار است، البته دلایل به این مورد محدود نمی شود.

اشاره شد که این رمزارز در هیچ صرافی معتبری عرضه نمی شود و تبدیل آن به بیت کوین در آینده یک احتمال است و نه بیشتر. صرافی هایی که این رمزارز را تبدیل می کنند، معتبر نیستند.

این پروژه در واقع به عنوان پروژه سوئدی ارائه شد اما 80 درصد ترافیک ورودی مربوط به ایرانیان است.

در واقع می توانید با بررسی آمار این سایت در پایگاه الکسا به این نتیجه برسید. هیچ اطلاعات فنی در وایت پیپر برای این ارز دیجیتال موجود نیست.

ادامه مطلب:

می توانید به آدرس سایت این ارز دیجیتال مراجعه کنید و آن را به خوبی درک کنید.

این نشان می دهد که بسیاری از ارزهای دیجیتالی که برای کلاهبرداری استفاده شده اند، نه تنها هویت مستقل و مشخصی ندارند، بلکه اطلاعات دقیقی نیز در وایت پیپر خود ارائه نمی دهند.

اگر بخواهیم از حدس و گمان خارج شویم و به موارد مشکوک تری درباره این ارز دیجیتال بپردازیم، نتایج جالبی خواهیم گرفت.

اینکه ظاهراً این کوین متعلق به مردم ایران است و این موضوع بیش از آنکه به یقین برسد، شک و تردید را در آن ایجاد می کند، آن هم این که در دی ماه امسال اتفاق جالبی در مورد این کوین رخ داد و آن کاهش 90 درصدی قیمت آن بود.

کاملا مشابه ارز فین و کلاهبرداری های مرتبط در واقع، اتفاقی که با کوین فوین افتاد این بود که کلاهبرداران قیمت آن را به 3000 دلار رساندند و سپس با کاهش قیمت به زیر 10 دلار برای همیشه ناپدید شدند.

بررسی وایت پیپر کینگ مانی

بیایید نگاهی دقیق تر به اطلاعات شش صفحه وایت پیپر رمزارز بیندازیم.

اول از همه با بازاریابی شبکه ای برای این پروژه مواجه شدیم. سپس در صفحه آخر به توسعه دهندگان آن شناسه و نام کوچک ارائه می شود.

آیا این دو یکی هستند؟ ضمناً از این 6-7 صفحه حدوداً سه صفحه خالی وجود دارد و در واقع با 4 صفحه مواجه هستیم که هیچ اطلاعات فنی ندارند و فقط کلیاتی برای این رمزارز مطرح شده است، پس چگونه با آنها برخورد کنیم؟به کلاهبرداری مشکوک هستید؟

بخش بعدی به عدم توضیح کافی در مورد تولید خودکار بلوک ها در شبکه بلاک چین و عدم توضیح واضح در مورد گره های این شبکه مربوط می شود.

هرگز توضیح روشنی در مورد الگوریتم اجماع برای این رمزارز ارائه نشده است و این موضوع مهم و حیاتی است که منجر به شبهه کلاهبرداری بودن آن می شود.

 کیف پول King Money

یوتی بایت، کیف پول کینگ مانی، به عنوان صرافی ارائه شده‌‌‌‌‌ است که کل ترافیک آن از ایران است.

و در واقع می توان این پروژه را با توجه به ساختار بازاریابی شبکه ای در ایران، اهداف خود را توسعه داده‌‌‌‌ و اشاره کرد که یک شرکت سوئدی افراد بیشتری برای اعتماد بیشتر به سمت خود جذب می کند.

اگر در این سایت یک حساب کاربری بسازید و وارد آن شوید، با چیز جالبی مواجه خواهید شد.

در ابتدای صفحه ورود به حساب شخصی این کیف پول، ارزش بازار این ارز دیجیتال 31 میلیارد دلار گفته‌‌‌‌‌ شده‌‌‌‌‌ است.

در واقع، این بدان معناست که این رمزارز از اتریوم و ریپل جلوتر است و در بازار ارزهای دیجیتال رتبه دوم را دارد.

اگر اطلاعاتی از بازارهای مالی داشته باشید به عجیب بودن و ادعای نادرست این پروژه پی خواهید برد.

حتی می توان اشاره کرد که این پروژه در فهرست کوین مارکت کپ قرار گرفته‌‌‌‌‌ است، اما جزئیاتی در مورد آن وجود ندارد.

پس چگونه این کوین ادعا می کند که ارزش بازار 28 میلیارد یورویی دارد؟

سایت هایی که این رمزارز را تغییر می دهند عبارتند از تریدویو و وینداکس.

گزینه اول Trade View به دلیل تحریم ایران قابل استفاده نیست و سایت Windox نیز یک صرافی معتبر می باشد اما آیا این مبادلات بخشی از گزینه های محبوب هستند؟

افزایش قیمت این رمزارز و سپس ریزش جالب آن از دیگر مواردی است که تردیدهایی را در مورد آن ایجاد می کند.

البته این موضوع نباید نگرش شما را نسبت به این کوین در جهت مثبت تغییر دهد زیرا صرافی مانند HobBit نیز Foin را لیست کرده است و افراد زیادی به آن شک داشتند و به آن اعتماد داشتند.

بالاخره کلاه بزرگی روی سرشان گذاشتند. این ارز دیجیتال در p2pb2b شهرت جالبی دارد.

سایت p2pb2b در واقع یک مؤسسه قمار معتبر است که در آن تبدیل های بسیار خوبی انجام می شود. بیشتر این حواله ها با سرمایه داران بزرگ در آمریکا و اروپا در ارتباط است.

تفاوت ارز دیجیتال کینگ مانی با سایر ارزهای تقلبی

این ارز با بسیاری از ارزهای معتبر دنیا مقایسه می شود و نکات جالب و مهمی در مورد آن می یابیم.

به عنوان مثال می توانیم این رمزارز را به بیت کوین و بالعکس تبدیل کنیم و این تبدیل را می توان در وب سایت یا کیف پول این ارز انجام داد و این یکی از ویژگی های مهم این رمزارز است.

اما دگرگونی آینده آن و احتمال چنین موضوعی حدس و گمان است.

در آینده ممکن است شاهد تغییرات شدیدی در رابطه با این کوین باشید که در اصل نشانه ای از تغییر ارزش آن و ناپدید شدن ابدی شرکت کنندگان در این پروژه است.

ثانیا همانطور که در قسمت قبل توضیح داده‌‌‌‌‌ شد، این کوین در وب سایت کوین مارکت کپ درج شده‌‌‌ است، اما اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد.

حتی در این سایت کوین های مشکوک دیگری درج شه‌‌‌‌‌د است و نمی توان آنها را مزیت دانست.

از نگاه دیگر می توان گفت که این رمزارز با به حداقل رساندن‌‌‌‌‌‌‌‌ دردسر و تبدیل ارزهای مختلف در کشورها توانسته محبوبیت حداکثری را کسب کند.

بنابراین بسیاری از افراد می توانند از این رمزارز برای انتقال پول با سرعت بالا استفاده کنند اما آیا در نهایت برای کاربرانش ارزش ایجاد می کند یا نه؟

آیا کریپتوکارنسی کینگ مانی یک طرح پانزی است؟

اکثر افراد فعال در حوزه ارز دیجیتال با طرح پانزی آشنایی دارند، در واقع طرح پانزی طرحی است که هیجان و احساس سرمایه گذاری و کسب سودهای کلان را در افراد برمی انگیزد تا با وعده های دروغین یک شبه آنها را ثروتمند کند.

زیان را رها کرده و سود اصلی را فقط به جیب کلاهبرداران واریز کنید.

در این طرح ها می توانید با جذب زیرگروه سود بیشتری کسب کنید که در واقع پیشنهادی برای اکثریت این پروژه ها می باشد.

البته در این طرح برای جذب افراد بیشتر، با اعلام اینکه طرح مذکور اصلا تقلبی نیست.

و همه چیز شفاف و روشن است سودی نصیبشان می شود اما در نهایت وعده داده‌‌‌‌‌ شده‌‌‌‌‌، رها خواهد شد.

قربانیان این طرح ها عموماً کسانی هستند که از وعده های دروغین لذت می برند و در نهایت خود و شخصی را که وارد پروژه شد ه‌‌‌‌‌از دست می دهند.

این طرح نیز یک طرح پانزی آشکار است و نمی توان به آن اعتماد کرد.

کینگ مانی یک شرکت سوئدی است و بازاریابی آن توسط شرکت های ایرانی انجام می شود؟

کاربران متعدد و حتی سایت های ناآگاه ادعاهای جدیدی در مورد توجیه این پروژه مطرح کرده اند.

پروژه و کار ارز دیجیتال کینگ مانی از سال ها پیش آغاز شد و این پروژه به دلیل عدم استقبال کافی از آن با دو شرکت بازاریابی به کار خود ادامه داد.

ایرانی بودن این شرکت ها دلیل بر حجم و تعداد بالای بازدیدکنندگان وب سایت آنهاست.

اولاً این ادعا در واقع توجیهی بیش نیست.

اگر به who.is بروید و اطلاعات دامنه KingMoney.io را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که این سایت از سال 2019 در حال اجرا است و اکنون سال 2020 است! ارزش بازار این ارز و بازاریابی آن در این مدت چگونه رشد قابل توجهی داشته است؟

آیا کینگ مانی با بیت کوین قابل مقایسه است؟

صد در صد. بیت کوین که در سال 2009 معرفی شد، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

اگرچه بسیاری از مردم از سرمایه گذاری نکردن روی آن پشیمان شدند.

امروزه بیت کوین در کنار بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال معتبر مانند اتریوم و ریپل توانسته‌‌‌‌‌ توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

و همیشه در بدترین شرایط با شفافیت سالم و پایدار باقی مانده است.

این امر باعث شده‌‌‌‌‌ است که بسیاری از بزرگترین بانک های جهان از فناوری بلاک چین استفاده کنند.

اعتبار این کوین ها را نمی توان با ارز دیجیتال کینگ مانی یا ارز دیجیتال فوین که برای تقلب استفاده می شود مقایسه کرد.

داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این رمزارزها به شما این امکان را می دهد که با دید بهتری در مورد آنها تصمیم بگیرید.

مقایسه بیت کوین و کینگ مانی
مقایسه بیت کوین و کینگ مانی

در حالی که اطلاعات واضح و بی طرفانه همیشه در مورد این دسته از ارزهای دیجیتال مشکوک ارائه می شود، تصمیم گیری با منطق و اطلاعات به روز مهم است.

مانند ارز دیجیتال Foin که آخرین کوین کلاهبرداری جهان نبود، این سکه نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید با اطلاعات به روزتر در مورد آن تصمیم بگیرید.

توجه داشته باشید که طول عمر هر ارز دیجیتال دارای عدد خاصی نیست.

برای ارز دیجیتال Foin این رقم یک سال بود و برای ارز دیجیتال King Money تنها دو سال می توان انتظار داشت.

در ابتدا این طرح های پانزی با رسیدن‌‌‌‌‌‌‌‌ به اهداف و پیشنهاداتی که به کاربران داده‌‌‌‌‌ اند اهداف خود را پیش می برند.

و در نهایت با کلاهبرداری های بزرگ پول بیشتری به دست می آورند و بدون اطلاع کاربران برای همیشه ناپدید می شوند.

آیا کینگ مانی با سایر ارزها متفاوت است؟

اگرچه امکان تبدیل کینگ مانی به بیت کوین و حتی تبدیل بیت کوین به کینگ مانی وجود دارد.

اما به تنهایی نمی توان به این موضوع اعتماد کرد.

در واقع اشاره به واقعیتی در مورد صحت رمزارز یا مشکل تصمیم گیری عجولانه چیزی بیش از این نیست.

با توجه به اشتباهات و ایراداتی که در مورد این پروژه ذکر شد.

و همچنین اشتباهاتی که توسط بنیانگذاران گمنام و ناشناس در اختیار عموم قرار گرفته‌‌‌‌‌ است، می توان به کلاهبرداری بودن این پروژه احتمال بیشتری داد.

این رمزارز را به بیت کوین تبدیل کنید. طرح کوین یا برعکس پانزی برای جذب کاربران بیشتر ضروری است.

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا