اخبار

امتیاز 1000 به عنوان رهبر پذیرش رمز ارز ها به کدام کشور تعلق گرفت؟

امتیاز 1000 به عنوان رهبر پذیرش رمز ارز ها به کدام کشور تعلق گرفت؟

در این مطلب از تترفا به بررسی این خبر می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.‌‌‌‌‌‌‌

گزارشی درباره صنعت رمز ارز های ویتنام در سال 2022 نشان داد که 16.6 میلیون ویتنامی صاحب رمزارز هستند و بیت‌کوین محبوب‌ترین رمزارز بین آنها است.

تحقیق دیگری که توسط Chainalysis انجام شد، این کشور آسیایی را با امتیاز 1000 به عنوان رهبر پذیرش رمز ارز ها در جهان معرفی کرد.

این مطالعه که توسط یک رسانه محلی گزارش شد، تخمین زد که 16.6 میلیون ویتنامی (تقریباً 17 درصد از جمعیت کشور) رمزارز خریداری کرده‌ اند.

31 درصد از آنها روی بیت‌ کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند که آن را به محبوب‌ترین دارایی رمز ارزی تبدیل می‌ کند.

ویتنام رهبر پذیرش رمز ارز ها شد
ویتنام رهبر پذیرش رمز ارز ها شد

این تحقیق نشان داد که تایلند تنها کشوری است که تعداد دارندگان رمز ارز بیشتری نسبت به ویتنام در انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا دارد.

ویتنام علاوه بر داشتن تعداد قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاران رمز ارزی، خانه امن چندین پروژه بلاک‌چین است که عمدتاً روی Web3 ،GameFi و NFT تمرکز دارند.

ویتنامی‌ ها هفت سازمان از 200 سازمان برتر بلاک‌چین را در سراسر جهان تأسیس کرده‌ اند که Axie Infinity، Coin98 و Kyber Network برخی از نمونه‌های آن هستند.

اکثر کشورهایی که در فهرست برترین‌های این صنعت قرار دارند، شامل اقتصادهای با درآمد متوسط روبه‌پایین مانند نیجریه و اندونزی و کشورهای با درآمد متوسط روبه‌بالا (آرژانتین، برزیل، ترکیه) می‌ شوند.

دو ابَر اقتصاد جهان، یعنی ایالات متحده آمریکا و بریتانیا نیز جایگاه خود را پیدا کرده‌ و به ترتیب در رتبه‌ های پنجم و هفدهم قرار گرفته‌ اند.

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا