آموزش

فرق تتر در ترون با اتریوم چیست؟

فرق تتر ترون با اتریوم چیست؟تفاوت در چیست؟

تتر پراستفاد‌ه‌ترین ارز دیجیتال دنیا است. نگاهی به حجم معاملات روزانه آن نشان می‌دهد USDT در مقایسه با برترین رمز ارزها، حتی بیت کوین و اتریوم، بسیار بیشتر معامله می‌شود.

تفاوت ارزها
تفاوت ارزها

در تمام صرافی‌های خارجی اگر یک توکن یا کوین برای خرید اضافه شود، اولین جفت معاملاتی آن حتما با تتر خواهد بود.

تفاوت اساسی کارمزد و سرعت تراکنش تتر در ترون و اتریوم

یکی از تفاوت های اصلی انتقال USDT در شبکه های اتریوم و ترون متفاوت بودن هزینه تراکنش ها در هنگام انتقال تتر می باشد.

به همین دلیل انتقال تتر در اتریوم ممکن است بالای نیم ساعت زمان ببرد، اما با ارسال تتر در ترون ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه به دست دریافت‌کننده خواهد رسید.

در اصل هزینه انتقال تتر در شبکه ترون بسیار کمتر از شبکه اتریوم است، و اگر قصد انتقال تتر را مثلا از یک صرافی به کیف پول دارید، حتما برای کاهش هزینه های انتقال تتر از شبکه ترون استفاده کنید.

نکته مهمتر این است که آیا کیف پول شما از شبکه ترون پشتیبانی میکند یا خیر، اگر نمی کند کیف پولی را نصب کنید که از شبکه ترون برای انتقال تتر هم پشتیبانی کند.

اتریوم از مقیاس‌ پذیری ضعیف به شدت رنج می‌برد. متوسط تعداد تراکنش‌های قابل پردازش در این بلاک چین 25 عدد در ثانیه است، اما این مقدار در بلاک چین ترون به حدود 2 هزار عدد در ثانیه افزایش پیدا می‌کند.

نکته جالب اینجاست؛ بلاک چین کندتر کارمزدهای بالاتری نیز دارد!

منطقی است که یک شبکه دارای سرعت پردازش بالاتر کارمزد بیشتری به خاطر این ویژگی دریافت کند، اما این موضوع درباره تفاوت تتر در ترون و اتریوم صدق نمی‌کند.

برای فرستادن USDT در TRC20 و ERC20 به ترتیب باید 1 دلار و 20 دلار کارمزد بدهید. برخی مواقع کارمزد در Ethereum به 25 دلار نیز می‌رسد!

گردآوری: وبلاگ تترفا

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا