اخبار

همکاری بانک اروپا با پنج شرکت جهت توسعه‌ رابط‌های کاربری برای یورو دیجیتال

همکاری بانک اروپا با پنج شرکت جهت توسعه‌ رابط‌های کاربری برای یورو دیجیتال

در این مطلب از تترفا به بررسی  این خبر می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

در روز جمعه، بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که با پنج شرکت جهت توسعه‌ی رابط‌های کاربری بالقوه برای یورو دیجیتال، همکاری خواهد داشت.
مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

هرکدام از شرکت‌های منتخب، با بانک مرکزی اروپا همکاری خواهند داشت و بر یکی از موارد کاربرد یورو دیجیتال تمرکز خواهند داشت.

Caixabank و Worldline بر پرداخت‌های آنلاین پایاپای متمرکز خواهند بود.

EPI و Nexi بر پرداخت‌های نقطه فروش، که توسط پرداخت کننده انجام می‌شوند، تمرکز خواهند کرد. شرکت آمازون بر پرداخت‌های تجارت الکترونیک تمرکز خواهد داشت.

این پنج شرکت، از بین 54 ارائه دهنده‌ی رابط فرانت اند انتخاب شده‌اند.

همکاری بانک اروپا با پنج شرکت
همکاری بانک اروپا با پنج شرکت

بانک مرکزی اروپا در جزییات پیرامون این موضوع افزود که آن‌ها توانایی‌های معین مورد نیاز برای کاربرد اختصاص داده شده، را دارند.

بانک مرکزی اروپا تاکید کرد: آزمایشات اولیه، موضوع مهمی در فاز دو ساله‌ی تحقیقات در جریان برای پروژه‌ی یورو دیجیتال به شمار می‌رود.

انتظار می‌رود که در سه ماهه‌ی اول سال 2023، زمانی که بانک مرکزی اروپا نیز یافته‌های خود را منتشر کند، این فاز تکمیل شود.

اکتبر سال گذشته، بانک مرکزی اروپا به طور رسمی، تحقیقات پیرامون ارز ملی خود، با نام یورو دیجیتال، را آغاز کرد و اشاره کرد که این فاز تحقیقات باید حدود 2 سال به طول بیانجامد.

در ماه فوریه، رییس بانک مرکزی اروپا، کریستین لگارد، گفت که یورو دیجیتال جای پول نقد را نخواهد گرفت، بلکه آن را کامل خواهد کرد.

وی توضیح داد: یورو دیجیتال به شما انتخابی فراتر، پیرامون چگونگی پرداخت و سهولت انجام آن، با کمک به دسترسی بیشتر، خواهد داد.

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا