اخبار

صحبت های شرکت سازنده ی کیف پول رمز ارزی متامسک در خصوص شایعات اخیر

صحبت های شرکت سازنده ی کیف پول رمز ارزی متامسک در خصوص شایعات اخیر

در این مطلب از تترفا به بررسی این خبر می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.‌‌‌‌‌‌‌

شرکت کانسنسیس (ConsenSys)، سازنده کیف پول رمزارزی متامسک (MetaMask)، شایعات منتشرشده مبنی بر دریافت مالیات از کاربران این کف پول را رد کرد.

این شرکت در تاریخ 22 می به 270,000 دنبال‌کننده خود در توییتر اطلاع داد که این شایعات به دلیل برداشت اشتباه از شرایط خدمات متامسک، ایجاد شده‌اند.

این شرکت تصریح کرد:

که بخش دریافت مالیات از خدمات آن منحصراً به محصولات و طرح‌های غیر رایگان و پولی ارائه‌شده اشاره دارد و هیچ ارتباطی با تراکنش‌های رمزارزی بر روی بلاکچین (آنچین) ندارد.

 در تاریخ 21 می، برخی از اعضای جامعه کریپتو متوجه بخشی از شرایط خدمات متامسک شدند که نشان می‌داد این شرکت «حق کسر مالیات در صورت لزوم را برای خود محفوظ می‌دارد».

برخی از آنها معتقد بودند که این موضوع مربوط به اخذ مالیات از درآمد کاربران است.

این اطلاعات غلط به سرعت در سایت‌های خبری و فضای اجتماعی دست به دست شد و در صفحه اصلی r/cryptocurrency ردیت هم انتشار یافت.

صحبت های ConsenSys درباره شایعات متامسک
صحبت های ConsenSys درباره شایعات متامسک

اسکرین شات‌هایی نیز توسط تعدادی از حساب‌های کاربری بزرگ در توییتر منتشر شده‌‌‌‌‌ است.

برخی از آنها ادعاهای قاطعانه‌ای دارند مبنی بر اینکه متامسک اکنون همان مسیر لجر (Ledger) را طی می‌ کند که اخیراً و با ارتقای بحث‌برانگیز خود، کاربران را شگفت‌ زده کرد.

بیشتر بخوانید: هشدار شرکت ConsenSys نسبت به حملات فیشینگ در کمین کیف پول متامسک

با این حال، همه نیز این شایعات را نپذیرفتند، برخی از کاربران جامعه ارزهای دیجیتال به سرعت به این ادعاها واکنش نشان دادند.

کاربری با نام مستعار printer_brrr در توییتر نوشت که همه کورکورانه درباره بند مالیات متامسک توییت می‌کنند، اما در واقع آن را نمی‌خوانند.

او افزود که اگر از آن‌ها یک محصول بخرید، می‌توانند مالیات‌هایی مانند مالیات فروش برای آن محصول را از شما کسر کنند، به همان شکلی که آمازون زمانی که از آن خرید می‌کنید، این کار را انجام می‌دهد.

گردآوری : وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا