آموزشمقالات اختصاصی

چگونه می توان از توکن های غیر مثلی NFT کسب درآمد نمود؟

چگونه می توان از توکن های غیر مثلی NFT کسب درآمد نمود؟

NFT (Non-Fungible Token) را می توان نوعی دارایی رمزنگاری شده دانست که امکان تغییر یا بازتولید آن وجود ندارد. آن دسته از افرادی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعال هستند، مسلما با ان اف تی یا توکن های غیر قابل تعویض آشنا هستند. کسب درآمد از NFT، راه های مختلفی داشته که در این مطلب از تترفا قصد داریم به آن بپردازیم.

مقدمه

کسب درآمد از NFT، راه های مختلفی داشته که در این مطلب از تترفا قصد داریم به آن بپردازیم. آن دسته از افرادی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعال هستند، مسلما با ان اف تی یا توکن های غیر قابل تعویض آشنا هستند. جالب است بدانید که اکثر کاربران از این طریق به درآمدهای قابل توجهی دست یافته اند. کسب درآمد از طریق توکن های غیر مثلی به یک راه محدود نبوده و می توان به طرق مختلف از آنها کسب درآمد نمود. اما قبل از هر چیز بهتر است شما را با مفهوم ان اف تی و صفر تا صد کسب درآمد از طریق آن آشنا نماییم.

NFT چیست؟
NFT چیست؟

NFT چیست؟

NFT (Non-Fungible Token) را می توان نوعی دارایی رمزنگاری شده دانست که امکان تغییر یا بازتولید آن وجود ندارد. به عبارتی کاربر می تواند با تبدیل ان اف تی به هر دارایی در بازار رمز ارزها به راحتی کسب درآمد کند. منظور ما از دارایی همان زمین، مستغلات، آثار هنری، هنر موسیقی و… بوده که میتوان آنها را به ان اف تی تبدیل نمود. بازار ارزهای دیجیتال از یک اصول خاصی پیروی می کند. هر کاربر فعال در این حوزه می داند که جهت خرید ان اف تی باید از ارزهای دیجیتال استفاده کرد. البته این موضوع به پلتفرم معاملاتی کاربر بستگی داشته که بخواهد از چه ارز دیجیتالی بهره ببرد.

در این باره بیشتر بخوانید : تعریف کامل توکن NFT و آموزش ساخت و کاربرد

سال 2021 میلادی را می توان در رده بندی سال های مهمی قرار داد که NFT به رشد بی سابقه ای دست یافت. گزارشات رسیده حاکی از آن است که ان اف تی معادل 2.5 میلیارد دلار فروش داشته است. همین امر باعث شده تا افراد زیادی جهت کسب درآمد از طریق ان اف تی (توکن غیر قابل تعویض) اقدام نمایند. متاسفانه، اکثر کاربرانی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعال هستند نسبت به این موضوع آگاهی ندارند. در ادامه مقاله قصد داریم تا شما را با روش های کسب درآمد از ان اف تی آشنا نماییم.

آشنایی با روش های کسب درآمد از NFT
آشنایی با روش های کسب درآمد از NFT

آشنایی با روش های کسب درآمد از NFT

NFT، یک نوع دارایی رمزنگاری شده می باشد که برای کاربرانی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعال هستند، امکان درآمدزایی را فراهم کرده است. روش های مختلفی جهت این کار وجود داشته که به مهمترین آنها اشاره می کنیم. ما فقط روش های کسب درآمد از طریق ان اف تی را برای شما عزیزان تشریح می کنیم. اما اینکه استفاده از کدام روش جهت درآمدزایی برای کاربر مناسب می باشد به تصمیم او بستگی دارد.

ساخت و فروش

شما می توانید جهت کسب درآمد در پلتفرم مورد نظرتان، یک NFT ساخته و سپس آن را بفروشید. به همین سادگی! البته توجه داشته باشید که فروش ان اف تی به همین سادگی نبوده و جهت این کار باید آن را بازیابی کنید. در غیر این صورت امکان عدم فروش ان اف تی شما وجود خواهد داشت. پس از فروش ان اف تی می توانید مجددا یک ان اف تی دیگری ساخته و آن را به فروش برسانید. با ترید ان اف تی ها در بازار ارزهای دیجیتال، سودهای کلانی به دست خواهید آورد. یکی از مهمترین سوالات کاربران این است که از چه پلتفرمی جهت ساخت و فروش ان اف تی استفاده کنند. قبل از انجام این کار حتما اطلاعات زیادی در مورد Marketplace و ویژگی های آن در بازار ارزهای دیجیتال کسب نمایید.

خرید و فروش

در صورت نداشتن محصول جهت ایجاد NFT می توانید به سراغ عملیات خرید و فروش بروید. ترید ان اف تی در ظاهر چیزی شبیه ترید رمز ارزها بوده اما یه سری تفاوت در این باره وجود دارد. بر خلاف ارزهای دیجیتال، ترید بلند مدت ان اف تی ها می تواند سودهای کلانی را به جیب کاربر واریز کند. جهت خرید و فروش ان اف تی ها در مارکت مورد نظرتان نیاز به استراتژی ویژه ای دارید. زیرا امکان دارد به راحتی شکست بخورید و تمام تلاش هایتان جهت کسب درآمد به هدر خواهد رفت.

اجاره

شاید برایتان عجیب باشد که اجاره NFT می تواند به عنوان یکی از بهترین روش های کاربردی جهت کسب درآمد به شمار رود. کاربر می تواند از تمام محصولات ان اف تی بازی های بلاکچینی کسب درآمد نماید. این محصولات می توانند شامل مستغلات، زمین، آثار هنری و… باشند. فناوری متاورس و بازی های بلاکچینی یکی از بهترین موارد جهت عملی کردن این راهکار به شمار می روند. در بازی های بلاکچینی، کاربر با اجاره ان اف تی با هزینه کم می تواند کسب درآمد داشته باشد. از آنجا که هزینه ان اف تی های موجود در بازی های بلاکچینی، زیاد بوده اکثر کاربران با اجاره این محصولات می توانند درآمد کسب نمایند.

توکن غیر مثلی بازی های بلاکچینی
توکن غیر مثلی بازی های بلاکچینی

توکن غیر مثلی بازی های بلاکچینی

کسب درآمد از ان اف تی، راه های مختلفی دارد. شما میتوانید این کار را با استفاده از ان اف تی بازی های بلاکچینی انجام دهید. از آنجا که اکثر بازی های متاورس از ان اف تی، پشتیبانی می کنند شما می توانید درآمدهای قابل توجهی را از طریق آنها به دست آورید. در سایت تترفا در مورد تعدادی از بازی های متاورس و راه های کسب درآمد از طریق آنها صحبت کرده ایم. می توانید با مراجعه به این دسته از مقالات در سایت، اطلاعات جامعی درباره این حوزه کسب نمایید.

استیکینگ

یکی از روش های ثابت شده جهت کسب درآمد از NFT، استیکینگ می باشد. به فرایند قفل کردن دارایی های دیجیتال در یک قرارداد هوشمند پروتکل دیفای جهت کسب درآمد، استیکینگ گفته می شود. به آن دسته از افرادی که مایل به نگهداری دارایی های دیجیتال در قالب سهام هستند، Validator (اعتبارسنج) گفته می شود. جهت انجام این کار به برخی از پلتفرم های استیکینگ ان اف تی نیاز دارید. ناگفته نماند که جهت خرید و استیکینگ ان اف تی باید از همان پلتفرم مورد نظرتان استفاده کنید.

نتیجه گیری

NFT، یک نوع دارایی رمزنگاری شده است که می تواند فرصت های جدیدی را جهت کسب درآمد پیش روی خریداران قرار دهد. کسب درآمد از طریق توکن های ان اف تی، راه و روش های مختلفی داشته که در این مقاله سعی بر آن شده تا به مهمترین آنها اشاره کنیم. آن دسته از افرادی که در حوزه رمز ارزها فعال هستند، بهتر است در مورد توکن های ان اف تی هم اطلاعات جامعی کسب کرده تا بتوانند به درآمدهای قابل توجهی دست یابند.

گردآوری: تیم تولید محتوای وبلاگ تترفا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا